اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهربابک در مجلس:

خط اعتدال روحانی در تغییر مدیران انجام نمی‌شود

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی گفت: خط اعتدال روحانی در تغییر مدیران انجام نمی‌شود و ما به غیر از خطی عمل کردن چیز دیگری در تغییر مدیران ندیدیم.

خط اعتدال روحانی در تغییر مدیران انجام نمی‌شود

حسین فتاحی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: خط اعتدال روحانی در تغییر مدیران انجام نمی‌شود و ما به غیر از خطی عمل کردن چیز دیگری در تغییر مدیران ندیدیم.

وی افزود: وزیر آموزش و پرورش در مورد عزل و نصب مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان هیچ تعامل و مشورتی با نمایندگان استان کرمان نکرد.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: وزیر آموزش و پرورش یک نیروی ارزشمند و ارزشی را از اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان برداشت و یک نیروی بازنشسته که پنج سال از آموزش و پرورش فاصله گرفته و منفک شده بود را به مدیریت این مجموعه منصوب کرد که این امر موجب نگرانی ما برای آموزش و پرورش کرمان شده است.

فتاحی ابراز داشت: وزیر آموزش و پرورش برای انتخاب مدیر آموزش و پرورش استان کرمان اهمیتی به نمایندگان مردم در مجلس نداد در حالی که وی حداقل باید خط اعتدال روحانی را رعایت می‌کرد که این امر را رعایت نکرد.

وی تصریح کرد: آنچه که ما در تغییر مدیران می‌بینیم، انتصاب‌های خطی و جناحی است و به نظر می‌رسد که در تغییرات عجله دارند، زیرا تغییرات به نفعشان است.

این نماینده مردم در مجلس اذعان داشت: خط اعتدال روحانی در تغییر مدیران انجام نمی‌شود و ما به غیر از خطی عمل کردن چیز دیگری در تغییر مدیران ندیدیم.

فتاحی ابراز داشت: در آموزش و پرورش استان کرمان نیروهای دانشمند و توانمندی داریم که سرکار هستند و شیرازه کار از دستشان نرفته، بنابراین فردی که پنج سال قبل بازنشسته شده است، چگونه می‌خواهد برای ادامه روند برنامه‌های آموزش و پرورش تلاش کند.

وی گفت: برای انتخاب مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان کرمان از تعامل نمایندگان بهره نبردند و این امر خسارت و ضربه‌ای برای آموزش و پرورش استان کرمان است.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: نیروهای کاری، پرانرژی و فرهیخته‌ای در آموزش و پرورش داریم و نیازی نیست از نیروهای بازنشسته منفک شده هر چند خوب باشند برای مدیریت‌ها استفاده کنند.

فتاحی با بیان اینکه روحانی کلید نشان داد، اما ما قداره و داس می‌بینیم، گفت: مجلس و نمایندگان برای پیشرفت و توسعه استان کرمان اهل تعامل هستند.

وی افزود: نشستی با مرادعلیزاده رئیس شرکت ملی مس ایران، فرماندار، شهردار، رئیس شورای شهر و رئیس بیمارستان شهربابک برگزار کردیم و توافق‌های خوبی انجام شد که مس بتواند برای بخش آموزش و پرورش، بهداشت و درمان و امور شهری در شهربابک همکاری‌های لازم را انجام دهد.

انتهای پیام/80019/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول