اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو فراکسیون ورزش مجلس:

مبارزه با فساد در ورزش نیازمند پرهیز از جنجال است

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: برای مبارزه با فساد در ورزش نیازمند پرهیز از جنجال‌سازی هستیم.

مبارزه با فساد در ورزش نیازمند پرهیز از جنجال است

حسین گروسی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در شهریار اظهار داشت: طی ماه‌های اخیر مسائلی در مورد برخی رخدادها و اتفاقات در فوتبال در محافل ورزشی و رسانه‌ها مطرح شده است.

وی تاکید کرد: اینگونه مسائل بیشتر از سوی رسانه‌ها به صورت کلی مطرح شده و نمی‌توان آنها را تایید و یا تکذیب کرد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی گفت: به طور قطع خوب و بد در همه جا هست و نمی‌توان به طور کامل تاکید کرد که محیط ورزشی کشور به ویژه فوتبال به طور کامل ناسالم و یا به طور کامل پاک است.

*با تخلف در هر جایی باید قاطعانه برخورد کرد

گروسی تاکید کرد: با تخلف باید در هر جایی به صورت قاطعانه برخورد کرد و نباید برخی‌ها به دلیل جایگاه و سمتی که دارند از بازرسی و برخورد معاف باشند.

وی متذکر شد: منتهی برخورد با تخلفات باید قانونمند و در یک فضای سالم باشد و در حوزه ورزش نیز به دلیل اهمیت و دایره گسترده‌ای که دارد، این برخوردها باید کارشناسی‌شده، هدفمند، قانونی و فارغ از جنجال‌سازی باشد.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: برای پاک کردن چهره ورزش از فساد نیازمند فضایی شفاف و پرهیز از جنجال هستیم تا کارها به صورت منطقی پیش رفته و به یک نتیجه مطلوب و به سود جامعه ورزش برسد.

گروسی تاکید کرد: آنچه مردم باید بدانند این است که بدنه ورزش کشور سالم است و اگر مسائلی پیش آمده به طور قطع در فضایی آرام به آن رسیدگی خواهد شد.

وی در پایان اظهار داشت: اگر بخواهیم در این حوزه به سمت جنجال و تنش‌ برویم، به طور قطع بیشترین سود را متخلفانی می‌برند که از فضای پرتنش برای مخفی کردن تخلفات خود استفاده می‌کنند.

انتهای پیام/2302/ق20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول