اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی مراسمی

پیشکسوت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی تجلیل شد

طی مراسمی با حضور اعضای کمیته گردشگری ‌ورزشی استان مرکزی، پیشکسوت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مورد تجلیل قرار گرفت.

پیشکسوت ورزش‌های پهلوانی و زورخانه‌ای استان مرکزی تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سرپرست اداره‌کل میراث ‌فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی بعد از ظهر امروز در این نشست اظهار داشت: کمیته گردشگری ‌ورزشی با هدف توسعه گردشگری در استان تشکیل شده و برنامه‌های ویژه‌ای را در راستای توسعه گردشگری به مرحله اجرا درآورده است.

سید محسن رحمتی افزود: با توجه به قابلیت‌های بسیار بالای گردشگری در استان مرکزی این کمیته می‌تواند با برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده در زمینه توسعه صنعت گردشگری به فعالیت بپردازد.

وی تصریح کرد: طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره‌کل ورزش و جوانان استان بوشهر و هیئت ورزش‌های همگانی و اداره کل میراث فرهنگی برگزاری دوره‌های آموزشی، اردوها و تورهای گردشگری ورزشی و همچنین هدایت فعالان بخش خصوصی، تشکل‌های غیر دولتی، دفاتر و آژانس‌های مسافرتی و گردشگری و مخاطبین فدراسیون‌های ورزشی برای برگزاری تورها و اردوهای مرتبط در حوزه گردشگری ورزشی و تجلیل از پیشکسوتان و نام‌آوران ورزشی بخشی از فعالیت‌های این کمیته است که با جدیت دنبال می‌شود.

سرپرست اداره‌کل میراث ‌فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، ایجاد نشاط، سلامت جسمی و روحی برای سنین مختلف از طریق گردشگری ورزشی و ترغیب اقشار مختلف جامعه به حفظ تندرستی و همچنین ایجاد انگیزه برای خانواده‌ها و دعوت از آن‌ها برای گردش و تفریح همراه با ورزش را از دیگر اهداف تشکیل این کمیته عنوان کرد.

رحمتی، هدف کمیته گردشگری ورزشی را توسعه سفرهای ارزان ‌قیمت و طبیعت ‌گردی عنوان کرد و ادامه داد: گردشگری ورزشی محور توسعه صنعت گردشگری در استان است و باید مورد توجه قرار گیرد.

در این مراسم از حسین محمدی به عنوان نوکسوت ورزش‌های زورخانه‌ای و محمد رفودان به عنوان پیشکسوت گردشگری ورزشی استان تجلیل شد.

انتهای پیام/87001/ذ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول