اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رده سنی نوجوانان

پینگ‌‌پنگ‌باز باشگاه مقاومت قم قهرمان کشور شد

پینگ‌پنگ‌باز عضو تیم مقاومت قم موفق به کسب عنوان نخست و مقام قهرمانی مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور شد.

پینگ‌‌پنگ‌باز باشگاه مقاومت قم قهرمان کشور شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، پیکارهای پینگ‌پنگ دسته برتر نوجوانان دختر کشور در حالی با معرفی افراد برتر به کار خود پایان داد که در بخش انفرادی برنامه‌ریزی شده بود که در نهایت صبا صفری پینگ‌پنگ‌باز تیم مقاومت قم با قرار گرفتن در جایگاه نخست موفق به کسب عنوان قهرمانی کشور شد.

مسابقات دسته برتر انفرادی پینگ‌پنگ نوجوانان دختر کشور در حالی با قهرمانی صفری به پایان رسید که این پینگ‌پنگ‌باز دو هفته قبل در جریان پیکارهای بخش تیمی مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور که به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ قم برگزار شد، در ترکیب تیم مقاومت قم با این تیم توانست به مقام سوم کشور دست پیدا کند.

بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان، رقابت‌های دسته برتر انفرادی پینگ‌پنگ نوجوانان دختر کشور با حضور 12 بازیکن برتر این رشته به میزبانی هیئت پینگ‌پنگ استان اصفهان و در خانه تنیس روی میز این شهر به انجام رسید.

جدال دختران پینگ‌پنگ‌باز حاضر در این رقابت‌ها بر سر کسب عناوین اول تا سوم بسیار جذاب و نزدیک بود و در نهایت نفرات برتر پس از انجام 66 مسابقه مشخص شدند در حالی که صبا صفری پینگ‌پنگ‌باز تیم مقاومت قم در جایگاه نخست قرار گرفت.

البته صفری در حالی به عنوان عضو تیم پینگ‌پنگ مقاومت قم امسال در پیکارهای بخش تیمی مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور حضور یافت که اصلیتی مازندرانی دارد و در این رقابت‌ها با 21 امتیاز سکوی نخست را از آن خود کرد.

در پایان این رقابت‌ها مهشید اشتری از خراسان رضوی با 19 امتیاز در مکان دوم ایستاد و نایب قهرمان شد، ضمن اینکه مقام سوم را فاطمه زهرا مختار رضائی از مازندران با همین تعداد امتیاز به خود اختصاص داد و شقایق حسین‌زاده از تهران نیز چهارم شد.

فاطمه جمالی‌فر از البرز در جایگاه پنج ایستاد، ملیکا کرمی از تهران با 17 امتیاز ششم شد، مریم فرعی از البرز با 16 امتیاز عنوان هفتمی را کسب کرد، انیسه اسماعیلی از تهران با 15 امتیاز هشتم شد، پانیذ ویزواری از گلستان با 15 امتیاز رتبه نهم را به دست آورد و مائده مهرابی از اصفهان با 13 امتیاز در جایگاه دهم ایستاد.

پروانه چوپان‌نژاد از اصفهان و فرانک جعفرآبادی از تهران مسئولیت سرداوری و کمک سرداوری این پیکارها را بر عهده داشتند. همچنین نفرات اول تا هشتم این رقابت‌ها در دسته برتر باقی ماندند و نفرات نهم تا دوازدهم به رقابت‌های آزاد رفتند.

انتهای پیام/78002/ی20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول