اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عموئیان در گفت‌وگو با فارس خبر داد

حضور موفق پسران پینگ‌پنگ باز قم در مرحله نهایی لیگ کشور

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم از حضور موفق پسران پینگ پنگ باز قم در مرحله نهایی رقابت‌های لیگ برتر نونهالان و نوجوانان کشور خبر داد.

حضور موفق پسران پینگ‌پنگ باز قم در مرحله نهایی لیگ کشور

محمد عموئیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: انتظار ما این بود که پسران پینگ‌پنگ‌باز قم بتوانند مقابل تمام حریفان خود مدعی کسب پیروزی باشند، چرا که تیم ما هیئت اصفهان قهرمان دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر نونهالان و نوجوانان را شکست داد.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشورمان دیدارهای دور رفت از مرحله نهایی فصل جاری مسابقات لیگ برتر نونهالان و نوجوانان قهرمانی باشگاه‌های کشور در خانه پینگ‌پنگ شهر سنندج برگزار شد.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم اضافه کرد: در این مرحله از مسابقات تیم‌های پینگ‌پنگ پسران شهرداری سنندج، هیئت اصفهان، هیئت مرکزی، هیئت همدان، هیئت قم و نفت و گاز گچساران حضور داشتند و در دو روز به صورت دوره‌ای به رقابت با یکدیگر پرداختند.

وی ابراز داشت: در پایان این مسابقات تیم هیئت پینگ‌پنگ اصفهان موفق شد با کسب چهار پیروزی و یک شکست و کسب 9 امتیاز مقام قهرمانی دور رفت مرحله نهایی این رقابت‌ها را از آن خود کند و تیم نفت و گاز گچساران با کسب چهار پیروزی و یک شکست و کسب 9 امتیاز در جایگاه دوم این مسابقات قرار گرفت.

عموئیان بیان کرد: تیم‌های پینگ‌پنگ پسران هیئت همدان، هیئت مرکزی و هیئت قم نیز با دو پیروزی، سه شکست و کسب هفت امتیاز رتبه‌های سوم تا پنجم را کسب کردند و تیم شهرداری سنندج نیز با کسب یک پیروزی و چهار باخت در انتهای جدول قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پسران پینگ‌پنگ باز قم در حالی عنوان چهارم دیدارهای دور رفت مرحله نهایی لیگ برتر پینگ پنگ پسران نونهال و نوجوان کشور را کسب کردند که برابر تیم‌های هیئت اصفهان و شهرداری سنندج صاحب برتری شد و با بدشانسی به تیم‌های هیئت مرکزی، هیئت همدان و نفت و گاز گچساران نتیجه را واگذار کرد.

وی عنوان داشت: سرداوری این مسابقات بر عهده داریوش ضرغام‌پور از تهران بود و یحیی لطف‌الله نسبی از سنندج مسئولیت کمک داوری این رقابت‌ها را بر عهده داشت، ضمن اینکه کمال‌الدین اردلان، بهزاد صمدی، کیانوش پیمان، یدالله احمدی از سنندج، کیومرث محمدی از کرمانشاه و علی احمدی از تهران در این مسابقات کار قضاوت را عهده‌دار بودند.

دبیر هیئت پینگ‌پنگ استان قم اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی سازمان لیگ فدراسیون پینگ‌پنگ کشور، دور برگشت این رقابت‌ها روزهای 14 و 15 آذرماه و به میزبانی اصفهان برگزار می‌شود و با پایان مسابقات اصفهان قهرمان فصل 92 لیگ برتر تنیس روی میز نونهالان و نوجوانان باشگاه‌های کشور معرفی می‌شود.

انتهای پیام/78002/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول