اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان مطرح کرد

تحویل بیش از 30 هزار واحد مسکن مهر روستایی در کردستان

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: در دولت‌های نهم و دهم 30 هزار و 700 واحد مسکن مهر روستایی تحویل متقاضیان شده است.

تحویل بیش از 30 هزار واحد مسکن مهر روستایی در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رضا قادری شنبه شب در جلسه شورای مسکن استان کردستان در سنندج اظهار کرد: در طول مدت دو دولت گذشته ساخت 41 هزار و 500 واحد مسکونی روستایی آغاز شد.

وی اضافه کرد: تاکنون 30 هزار و 700 مورد از این واحدها با مشارکت مردم و در قالب طرح‌های خودمالکی به اتمام رسیده و تحویل متقاضیان شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان خاطرنشان کرد: 5 هزار و 200 واحد آن در شهرهای بزرگ و بالای 25 هزار نفر جمعیت بود که استان در این زمینه رتبه هفتم کشوری دارد.

قادری تصریح کرد: امسال 3 هزار واحد در دست احداث داریم که با مشکل بانکی مواجه شده است.

وی خاطرنشان کرد: بانک ملی از تعداد فوق تنها 300 واحد را پذیرفته و از این تعداد هم 70 واحد برای پرداخت تسهیلات قبول کرده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان در شش ماهه دوم سال آینده مابقی واحدهای تعهد شده احداث مسکن مهر روستایی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

قادری همچنین در پایان گفت: تا پایان امسال هزار واحد مسکونی از مصوبات سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان افتتاح خواهد شد.

در این جلسه مسائل و مشکلات تعاونی‌های مسکن مهر شهرستان سنندج مورد بررسی قرار گرفت و در راستای حل مشکلات آنان مصوباتی به تصویب شورا رسید.

انتهای پیام/79002/ب30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول