اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

فرهنگ کار شبانه‌روزی در استان بوشهر نهادینه شده است

استاندار بوشهر گفت: فرهنگ کار شبانه‌روزی در استان بوشهر نهادینه شده است.

فرهنگ کار شبانه‌روزی در استان بوشهر نهادینه شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فریدون حسنوند شامگاه شنبه در نشست شورای اداری استان بوشهر در منطقه پارس جنوبی با تقدیر از حضور رئیس جمهور و اعضای دولت در استان بوشهر، اظهار داشت: لازم است از تمام وزرا و اعضای دولت که در این سفر رئیس جمهور را همراهی کردند تقدیر کنیم.

وی با بیان اینکه سفر بوشهر نخستین سفر کاری رئیس جمهور است افزود: رئیس جمهور در کمتر از 48 ساعت از وقوع زلزله از محل زلزله بازدید کرد و دستورات لازم برای رفع گرفتاری‌ها و جبران خسارات وارده را صادر کرد که اهمیت زیادی دارد.

استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: در هیچ کجای دنیا رئیس جمهور در کمتر از 48 ساعت در منطقه بحران‌زده حضور پیدا نمی‌کند و این حضور در واقع نقطه قوت نظام و نقطه محبوبیت بالای مسئولان نظام در اینجا نهفته است.

حسنوند با اشاره به مردمی بودن و بدون ترس بودن مسئولان کشور، تصریح کرد: در راس دولت، رئیس جمهور محبوب و مردمی در عرصه خدمتگزاری تکیه زده است و امروز شاهد حرکت رو به جلوی کشور هستیم.

وی با اشاره به حضور رئیس جمهور در کمترین زمان ممکن در استان اضافه کرد: دیشب اعلام حضور رئیس جمهور و امروز ورود ایشان به استان و حضور در سه شهرستان بسیار ارزش دارد و نشان می‌دهد که عرصه خدمتگزاری در نظام و دولت مرز و ساعت نمی‌شناسد و محدودیت‌ها نمی‌تواند مانع خدمت شود و وقتی در صدر دولت رئیس جمهور چنین رفتار می‌کند بقیه مسئولان نیز قطعا در خدمتگزاری به مردم پای کار خواهند بود.

استاندار بوشهر با اشاره به قابلیت‌های بالای استان بوشهر گفت: استان بوشهر 707 کیلومتر مرز آبی دارد و دارا بودن 6 میلیون اصله نخل، 90 درصد صادرات نفت، 70 درصد تولید میگو و 20 میلیون بشکه ذخیره نفتی خارگ و تمدن چندهزارساله از مهم‌ترین ویژگی‌های استان است.

حسنوند با بیان اینکه بوشهر زخم محرومیت دارد افزود: بوشهر توان مدیریتی، توان اقتصادی، توان دریا و فرصت‌ها و ظرفیت‌های بالایی دارد و بدون تردید زخم‌ها را برطرف خواهد کرد.

وی با اشاره به فضای کار شبانه‌روزی در استان بوشهر اظهار کرد: در فرهنگ کار استان گفتیم که انتخابات و تغییرات مدیران نباید مانع خدمت‌رسانی شوند و هیچ بهانه‌ای برای کم‌کاری نداریم و باید تا آخرین روز و تا آخرین ثانیه کار کنیم و رضایت خاطر مردم را فراهم کنیم.

استاندار بوشهر تاکید کرد: روسای جمهور دنیا از جمله کشورهای غربی برای رفع ضعف دیپلماسی خود به مردم خود دروغ می‌گویند، اما دولت ما صادقانه با مردم برخورد می‌کند و همه مسائل را با مردم در میان می‌گذارد و این دولت با پشتوانه رهبری و با همت و تلاش مسئولان بناست مشکلات معیشتی مردم را حل کند.

حسنوند در پایان تأکید کرد: امروز بر ما واجب است که در هر کجا باشیم مانند سرباز فداکار اسلحه را در دست بگیریم و برای خدمت به مردم تلاش کنیم.

انتهای پیام/2451/ذ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول