اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس تأکید کرد

حمایت همه‌جانبه مجمع نمایندگان آذربایجان غربی از استاندار

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: مجمع نمایندگان آذربایجان غربی با جدیت تمام از استاندار جدید استان حمایت و پشتیبانی خواهند کرد.

حمایت همه‌جانبه مجمع نمایندگان آذربایجان غربی از استاندار

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جواد جهانگیرزاده عصر امروز در آیین معرفی استاندار جدید آذربایجان غربی اظهار داشت: سابقه طولانی مدیریتی استاندار جدید آذربایجان غربی سبب بالا رفتن انتظارات مردم از عملکرد وی در مقام سکان‌داری مقام عالی استان شده است.

وی وحدت و انسجام را عامل اصلی توسعه در استان معرفی کرد و افزود: باید فضایی سرشار از برادری و همدلی در استان حاکم باشد؛ چرا که با بهانه‌جویی‌ها و عیب‌تراشی‌ها هرگز راه به جایی برده نخواهد شد.

جهانگیرزاده یکی از نگرانی‌های عمده کنونی مردم استان را مسئله دریاچه ارومیه و احیای آن مطرح کرد و گفت: در این زمینه نگرانی‌های عمیقی در میان مردم دیده می شود که باید در این راستا اقدامات اساسی صورت پذیرد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک به استاندار جدید آذربایجان غربی، انتصاب قربانعلی سعادت را به این مقام مایه افتخار برای استان دانست و تصریح کرد: امیدواریم استاندار جدید با تکیه بر تجارب خود، مشکلات موجود در استان را رفع و در راستای پیشبرد بیش‌تر و توسعه عمیق‌تر آن بکوشد.

وی خطاب به استاندار جدید اذعان داشت: مجمع نمایندگان استان با جدیت تمام پشتیبان استاندار جدید در مسیر پرفراز و نشیب مدیریت استان خواهند بود تا در فضای سرشار از وحدت و همدلی، در راستای پیشرفت و آبادانی استان و اعتلای آن تلاش شود.

جهانگیرزاده همچنین بر تلاش‌های استاندار سابق استان اشاره و تصریح کرد: جلال‌زاده در شرایط حساس و دشوار پس از انتخابات گذشته بر روی کار آمده بود که این امر خود مستلزم تلاش گسترده برای حفظ وحدت و انسجام میان آحاد مردم در استان چند قومیتی بود.

انتهای پیام/61006/ت20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول