اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان:

اردوهای راهیان نور سنگرگاه معنوی در برابر هجوم فرهنگی است

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان گفت: اردوهای راهیان نور سنگرگاه معنوی جوانان و نوجوانان برای ایمنی در برابر هجوم فرهنگی دشمن است.

اردوهای راهیان نور سنگرگاه معنوی در برابر هجوم فرهنگی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مجتبی مخلص‌آبادی بعد از ظهر امروز در مراسم بدرقه 160 نفر از دانش‌آموزان دختر شهرستان کمیجان به مناطق عملیاتی جنوب کشور، اظهار داشت: اعزام دانش‌آموزان به مناطق عملیاتی فرصتی برای آشنایی آنان با مقوله فرهنگ ایثار و شهادت در هشت سال دفاع مقدس است.

وی تصریح کرد: براساس منویات مقام معظم رهبری درباره راهیان نور و اثرگذاری و گسترش راهیان نور مسئولان ذیربط باید نقش مؤثر و مهمی در گسترش فرهنگ جهاد و شهادت در قالب این اردوها ایفا کنند.

فرمانده سپاه ناحیه کمیجان با بیان اینکه برگزاری این اردوها زمینه‌های مناسبی برای بصیرت افزایی و معرفت شناسی و همچنین آشنایی با سیره شهدا و الگوهای دینی است، خاطر نشان ساخت: خوشبختانه این اردوها هم در بخش برادران و هم در بخش خواهران با استقبال بسیار خوبی همراه است.

مخلص‌آبادی با بیان اینکه هر کاروان به مدت چهار روز از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید خواهد کرد، گفت: کاروان‌های راهیان نور را راویان مجرب و یادگاران دفاع مقدس همراهی می‌کنند تا با بیان خاطراتی از مناطق عملیاتی و تشریح عملیات‌های انجام گرفته، دانش‌آموزان را با رشادت‌های رزمندگان در دفاع مقدس آشنا سازند.

انتهای پیام/87007/ذ20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول