اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی:

ایجاد اشتغال پایدار نیازمند عزم ملی است

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: برطرف کردن مشکلات جوانان در حوزه اشتغال و ایجاد اشتغال پایدار نیازمند عزم ملی است.

ایجاد اشتغال پایدار نیازمند عزم ملی است

به گزارش خبرگزاری فارس از ساوجبلاغ، حجت‌السلام والمسلمین مفید کیایی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با مدیران واحدهای تولیدی و صنعتی و اتحادیه‌های اصناف شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات و نیازهای کشور که خانواده‌ها و نسل جوان را درگیر کرده، موضوع اشتغال است.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته طرح‌های مختلفی برای اشتغالزایی انجام شده، اما حجم مشکلات به دلیل جمعیت بالای کشور به اندازه‌ای است که این طرح‌ها جوابگوی نیاز مردم نیست و باید کاری جهادی و همراه با عزم ملی در این حوزه انجام دهیم.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مباحث اقتصادی به ویژه ایجاد اشتغال نباید با مسائل سیاسی درگیر شود و باید به این موضوع به صورت ملی و به عنوان یک نیاز اصلی جامعه نگاه شود.

*توسعه اقتصادی نیازمند ایجاد اشتغال پایدار است

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در خانه ملت افزود: برای دستیابی به توسعه ابتدا باید زیرساخت‌های اقتصادی فراهم شود تا بتوانیم برای مردم اشتغال پایدار ایجاد کنیم.

کیایی‌نژاد ادامه داد: برای ایجاد اشتغال پایدار نیز باید در حوزه توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های صنعتی، تولیدی و کشاورزی برنامه‌ریزی ویژه داشته باشیم و از فعالان این حوزه‌ها حمایت شود.

وی تاکید کرد: توسعه فعالیت‌های صنعتی و تولیدی در کشور به طور قطع به افزایش اشتغالزایی منجر می‌شود و این توسعه بدون حمایت از مدیران صنایع و تولیدکنندگان محقق نخواهد شد.

این نماینده مجلس شورای اسلامی افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جاری را با عنوان حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری کردند که مردم با حضور در انتخابات وظیفه خود را در قبال تحقق حماسه سیاسی انجام دادند.

کیایی‌نژاد خاطرنشان کرد: هم‌اکنون مسئولان باید با ایجاد زیرساخت‌های اقتصادی و حمایت از صنعتگران، کشاورزان و فعالان اقتصادی شرایط خلق حماسه اقتصادی را فراهم کنند.

وی تاکید کرد: در این راه نیازمند عزم ملی و همراهی همه دستگاه‌ها و نهادها هستیم و اگر می‌خواهیم موضوع اشتغال جوانان برطرف شود نباید در این حوزه مسائل سیاسی را دخالت دهیم.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی با تقدیر از عملکرد فعالان اقتصادی این شهرستان‌ها به ویژه تولیدکنندگان گفت: تلاش آنها در توسعه این منطقه و ایجاد اشتغال برای جوانان ارزشمند است و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با حمایت از آنها، شرایط توسعه فعالیت‌های صنعتی و تولیدی را فراهم سازند.

لازم به توضیح است، در این جلسه برخی از صنعتگران شهرستان‌های ساوجبلاغ و نظرآباد به بیان نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

انتهای پیام/2302/ز40/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول