اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرمان تصریح کرد

افزایش 2 برابری هزینه ساخت پل‌های شهر کرمان

شهردار کرمان گفت: هزینه ساخت 7 پل در شهر کرمان نسبت به برآورد اولیه ما به علت بالا رفتن قیمت‌ها حدود 2 برابر افزایش یافت.

افزایش 2 برابری هزینه ساخت پل‌های شهر کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، ابوالقاسم سیف‌اللهی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح تقاطع غیرهم‌سطح کوثر شهر کرمان اظهار داشت: احداث تقاطع‌های غیرهم‌سطح در کرمان از دوره سوم شورای شهر کرمان در سال 86 و در دوران استانداری محمد رئوفی‌نژاد آغاز شد.

وی افزود: با توجه به اینکه کرمان در سال 86 پیمانکاران پل‌ساز نداشت، مشاورانی از خارج استان برای ساخت پل‌ها در کرمان انتخاب شدند، تیرهای فلزی در اصفهان و دیوارهای پیش‌ساخته در تهران ساخته و به کرمان منتقل شدند.

شهردار کرمان عنوان کرد: برای پل 9 دی کرمان در چهارراه احمدی از پیمانکار و مشاور بومی بهره بردیم و دیوارها و تیرهای پل هم در کرمان ساخته شد و در واقع صنعت پل‌سازی در کرمان بومی شده است.

سیف‌اللهی ابراز داشت: هفت پل به صورت همزمان در کرمان کلنگ‌زنی شد که با بهره‌برداری از این پل‌ها مشکلات ترافیکی در رینگ دور شهر کرمان برطرف می‌شود.

وی از ادامه احداث بولوار کوثر شهر کرمان خبر داد و تصریح کرد: بهره‌برداری از تقاطع غیرهم‌سطح کرمان موجب کاهش ترافیک در بولوار جمهوری اسلامی می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه 40 میلیارد تومان برای احداث هفت پل در شهر کرمان پیش‌بینی شده بود، افزود: قرار بود، 17.5 میلیارد تومان از سوی استانداری و بقیه آن از طریق صدور پروانه و سایر بخش‌های شهرداری کرمان تامین شود.

سیف‌اللهی اذعان داشت: با توجه به افزایش قیمت‌ها و هزینه‌ها میزان اعتبار مورد نیاز برای ساخت هفت پل در شهر کرمان به 77 میلیارد تومان افزایش یافت که امیدواریم مشکلات هزینه‌ای برطرف شود.

وی ابراز امیدواری کرد: نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی برای رفع مشکلات مالی شهرداری کرمان اقدامات حمایتی را انجام دهند.

انتهای پیام/80019/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول