اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم خبر داد

پیشرفت 75 درصدی تقاطع غیرهمسطح پردیسان

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم از پیشرفت 75 درصدی پروژه بلوار 100 متری و تقاطع غیرهمسطح پردیسان خبر داد.

پیشرفت 75 درصدی تقاطع غیرهمسطح پردیسان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قم، محمدحسین بابااحمدی گفت: در صورت تخصیص اعتبار مورد نیاز و رفع معارض زمین پروژه توسط شهرداری، عملیات اجرایی پایه میانی و تیرهای پیش تنیده انجام و پل همچون بلوار 100 متری به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی عنوان کرد: پروژه احداث بلوار 100 متری و تقاطع غیرهمسطح ورودی پردیسان به عنوان راه اصلی دسترسی پردیسان و مسکن مهر از سال 89 آغاز شده که با توجه به شرایط خاصی که به واسطه تغییر طرح اولیه و همچنین دیگر مسائل ساخت صورت گرفت تاکنون این پروژه 75 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در ادامه با اشاره به بهره‌برداری بلوار 100 متری از 2 سال پیش افزود: به غیر از ساکنین منطقه پردیسان، اهالی محور کهک نیز از این مسیر تردد می‌کنند.

وی در خصوص تقاطع غیرهمسطح نیز گفت: این تقاطع به گونه‌ای طراحی شده که با احداث چهار رمپ و چهار لوپ (به صورت شبدری کامل) کاملاً عبور و مرور در این ناحیه را تسهیل و از تجمیع ترافیک جلوگیری می‌کند.

بابااحمدی از دیگر ویژگی‌های کاربری این طرح به اتصال این ناحیه و محور نیزار به جاده اراک اشاره کرد و گفت: از دیگر پیش‌بینی‌های کاربری این تقاطع دسترسی اهالی پردیسان به بیمارستان امام رضا (ع) در محور قم ـ اراک است.

انتهای پیام/2258/م/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول