اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تدوین راهبرد فناوری اطلاعات گروه مخابرات ایران:

پروژه آی‌تی راهبردی در گیلان اجرایی می‌شود

مدیرکل تدوین راهبرد فناوری اطلاعات گروه مخابرات ایران گفت: گیلان به عنوان یکی از هفت استان کلیدی اجرای پروژه آی‌تی راهبردی در کشور انتخاب شده است.

پروژه آی‌تی راهبردی در گیلان اجرایی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، محمدجعفر زارعی ظهر امروز در همایش پروژه آی‌تی راهبردی در شرکت مخابرات گیلان با اشاره به اجرای پروژه آی‌تی راهبردی در کشور اظهار کرد: تدوین و طراحی معماری فناوری اطلاعات از برنامه‌های پروژه مذکور است.

وی اجرای پروژه  آی‌تی راهبردی را به منظور طراحی ساختار سازمانی کارآمد و اثربخش و همچنین طراحی نقشه راه برای مسیر تحول از وضعیت موجود به وضعیت مطلوب عنوان کرد و افزود: گیلان به عنوان یکی از هفت استان کلیدی اجرای پروژه آی‌تی راهبردی انتخاب شده است.

زارعی افزایش رضایتمندی مشتریان را از اهداف اجرای پروژه مذکور دانست و بیان کرد: کاهش هزینه‌های عملیاتی و سرمایه‌گذاری، چابک شدن شرکت مخابرات، کاهش زمان واگذاری سرویس‌ها به مشتریان و کاهش زمان برطرف شدن مشکلات از جمله اهداف اجرای پروژه آی‌تی راهبردی است.

این مسئول با بیان اینکه هشت ماه برای پروژه مذکور در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: مبلغ پنج میلیون و 200 هزار دلار برای اجرای پروژه آی‌تی راهبردی در نظر گرفته شده است.

*تحول شرکت مخابرات گیلان آغاز شده است

مدیرعامل شرکت مخابرات گیلان نیز در همایش مذکور بر تحول در این شرکت تاکید کرد و گفت: تحول در شرکت مخابرات گیلان از دو ماه گذشته به صورت عملیاتی آغاز شده است.

رضا خضردوست افزود: پست معاون بازاریابی و فروش به منظور فروش اینترنت پر سرعت و ارائه خدمات با کیفیت به متقاضیان و مشتریان در حوزه‌های دیتا، ارتباطات سیار و تلفن ثابت در شرکت مخابرات گیلان ایجاد شده است.

وی خواستار جلب رضایت مشترکان شد و بیان کرد: رعایت استانداردهای ملی و بین‌المللی در راس اهداف و برنامه‌های شرکت مخابرات گیلان است.

به گزارش فارس، همایش پروژه آی‌تی راهبردی با حضور گروهی از مشاوران پروژه از کشور هند و مدیران و کارکنان شرکت مخابرات گیلان برگزار شد.

انتهای پیام/84001/س40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول