اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار مشهد:

ظرفیت‌های زیربنایی مخابرات در مشهد باید افزایش یابد

شهردار مشهد با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مخابراتی به ویژه نسل‌های جدید مخابراتی شهر مشهد باید افزایش یابد، گفت: مشهد با ورود سالانه 25 میلیون زائر نیاز به توجه ویژه و ارائه خدمات نوین مخابراتی دارد.

ظرفیت‌های زیربنایی مخابرات در مشهد باید افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط شرکت مخابرات خراسان رضوی، سید صولت مرتضوی شهردار مشهد در دیدار با مدیر عامل شرکت مخابرات خراسان رضوی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته توسط مخابرات در این استان گفت: مشهد به عنوان دومین کلان شهر مذهبی جهان نیاز به توسعه و گسترش خدمات نوین مخابراتی دارد و مخابرات چه بخواهد و چه نخواهد ناچار به پاسخگویی به مطالبات عمومی و نیازهای ارتباطی شهروندان است.

وی با اشاره به این مطلب که ظرفیت‌های مخابراتی به ویژه نسل‌های جدید مخابراتی شهر مشهد باید افزایش یابد، افزود: شهر مقدس مشهد با ورود سالانه 25 میلیون زائر نیاز به توجه ویژه و ارائه خدمات نوین مخابراتی با ایجاد ظرفیت‌سازی‌های جدید دارد.

در این دیدار علی ملک‌جعفریان ضمن ارائه گزارش از وضعیت مخابراتی استان گفت: شرکت مخابرات خراسان رضوی با 6 میلیون مشترک خدمات گسترده‌ای را در خصوص فعالیت‌های تلفن ثابت، همراه، دیتا و خدمات اختصاصی به شهروندان ارائه داده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار همکاری و تعامل بیشتر شهرداری با مخابرات برای توسعه و گسترش خدمات مخابراتی به شهروندان و زائران شد و افزود: توسعه خدمات مخابراتی در مشهد به نفع مردم و زائران بوده و سطح زندگی و رفاه مردم را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/2202/ت/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول