اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش قانون‌مند نیست

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش قانون‌مند نیست، 58 هزار نیروی مازاد و 50 هزار کمبود نیرو در این وزارتخانه نیازمند نیازسنجی و ساماندهی است.

جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش قانون‌مند نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم احمدی‌لاشکی پیش‌ازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها که به مناسبت فرارسیدن 10 آذرماه سالروز شهادت آیت‌الله مدرس و روز مجلس اظهار داشت: آیت‌الله مدرس عالمی شجاع و انقلابی بودند و هیچ‌گاه منافع شخصی و جناحی را به منافع مملکت و مردم ترجیح نمی‌دادند.

وی آیت‌الله مدرس را الگویی خوب برای همه نمایندگان دانست و ادامه داد: شهید آیت‌الله مدرس سیاست و دیانت را در طول هم تعریف می‌کرد.

احمدی‌لاشکی رسانه‌ها را بهترین مشاور برای نمایندگان و مدیران دستگاه‎‌های اجرایی عنوان کرد و گفت: دولتی‌ها حرف‌های خود را می‌‌زنند و سعی می‌کنند مشکلات را توجیه کنند.

وی افزود: ما باید به دنبال راه حل برای مشکلات استان باشیم.

نماینده مردم نوشهر و چالوس؛ نشست با استاندار و معاونانش را گامی برای احصای مشکلات استان دانست و ادامه داد: فردا مدیران صنعت، معدن و تجارت، کار و دانشگاه علوم پزشکی دعوت مجمع نمایندگان استان هستند.

وی با اشاره به اینکه در فصل بودجه‌نویسی قرار داریم، تصریح کرد: تلاش مجمع نمایندگان مازندران سهم‌بری بیشتر از بودجه ملی است.

احمدی در بررسی و اظهارات رسانه‌ها برای حل مشکلات استان گفت: هرساله شاهد وقوع سیل، در غرب و شرق مازندران هستیم که باید برای پیشگیری و رفع آن چاره‌اندیشی شود.

وی افزود: نیاز است برای استان‌های سیل‌خیز طرح جامع سیلاب تدوین شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران مقوله صنعت در مازندران را مشکل بزرگ دانست و ادامه داد: جایگاه صنعت در مازندران باید مورد بررسی قرار گیرد.

وی با اعلام اینکه 40 درصد نیروهای تحصیل کرده مازندران بیکار هستند، تصریح کرد: باید به بحث کیفی‌سازی نیروها در دانشگاه‌ها توجه شود.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران افزود: 90 درصد مراجعه‌کنندگان به دفاتر مجمع نمایندگان استان متقاضی اشتغال و تسهیلات برای اشتغال هستند.

وی ادامه داد: در برخی از دستگاه‌های اجرایی نیروی مازاد و جذب بی‌حساب و کتاب وجود دارد.

احمدی‌لاشکی اظهار داشت: جذب نیرو در وزارت آموزش و پرورش قانون‌مند نیست، 58 هزار نیروی مازاد و 50 هزار کمبود نیرو در این وزارتخانه نیازمند نیازسنجی و ساماندهی است.

انتهای پیام/86006/ط30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول