اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مجمع نمایندگان کرمان خبر داد

توافق مجمع نمایندگان کرمان و طیف‌های سیاسی برای استانداری رزم‌حسینی

رئیس مجمع نمایندگان کرمان گفت: نمایندگان کرمان با هماهنگی طیف‌های مختلف سیاسی استان بر سر علیرضا رزم‌حسینی برای استانداری کرمان به توافق رسیدند.

توافق مجمع نمایندگان کرمان و طیف‌های سیاسی برای استانداری رزم‌حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی ظهر امروز در همایش خبرنگاران خبرگزاری فارس در کرمان اظهار داشت: این دوره که هجمه‌های ضدیت با نظام گسترش یافته است، لذا خبرگزاری فارس رسالت سنگینی بر عهده دارد.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جریان‌هایی توسط رژیم صهیونیستی، نفاق، سلطنت‌طلب‌ها، لیبرالیسم و ... در داخل کشور علیه نظام جمهوری اسلامی ایران نقشه می‌کشند و در تلاش هستند تا اخبار را به نفع خود تغییر دهند.

رسالت خبرگزاری فارس در کاهش تنش‌های جامعه

وی افزود: زمانی که افرادی با طرح شبهات و سئوالاتی بیجا سعی در تخریب نظام دارند در این حال رسالت خبرگزاری فارس بیشتر می‌شود که با اطلاع‌رسانی دقیق، به موقع و حساب شده در فضای روانی اجتماعی جامعه اثرگذاری مثبت داشته باشد.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به توطئه‌های صورت گرفته در فضای مجازی اذعان داشت: باور دارم که خبرگزاری فارس در این فضا نقش کلیدی و به‌سزایی دارد و حتی با تحلیل‌های مثبت خود در مورد توافقنامه اخیر نقاط مثبت و منفی را به‌خوبی شفاف سازی کند.

وی با تاکید بر اینکه خبرگزاری فارس باید با بیان حقایق افکار و مقصود پلید دشمنان داخلی و خارجی را خنثی کند، عنوان کرد: فضای خبری این روزهای کشور غبارآلود است و حقیقتا کار کردن در این فضا باید با عشق و ایثار و بسیجی‌وار باشد تا یک بسیج خبری و رسانه‌ای به معنای واقعی شکل بگیرد.

راضی به زمین خوردن دولت نیستیم

زاهدی ابراز داشت: به عنوان رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در مورد شیوه‌های حکومتداری پیشنهادهایی را به دولت داشتیم که با روی باز پذیرا بودند، زیرا ما راضی نیستیم که دولت زمین بخورد و با تمام وجود از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی افزود: در راستای پیشبرد موفقیت دولت ملاقات‌های مختلفی داشتیم و نقطه نظرات خود را دلسوزانه در مورد موضوعات مختلف به ویژه پیرامون مذاکرات هسته‌ای ارائه دادیم در دیدار با آقای ترکان گفتم که به جای استفاده از اعضای شورای امنیت در مذاکرات هسته‌ای فضا به سمت گفت‌وگوی دیپلماسی پیش برود تا اعتمادسازی‌ها افزایش یابد که وی گفت این نظر کارشناسی را در دستور کار قرار می‌دهیم و شاهد بودیم که مذاکرات به همین سمت پیش رفت.

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بیان داشت: این مذاکرات نقاط مثبت و منفی زیادی دارد و شاهد هستیم که مردم احساس شادمانی دارند و سمت و سوی مذاکرات به سمت منافع مردم باشد.

از دستاوردهای هسته‌ای کوتاه نمی‌آییم

زاهدی تاکید کرد: باید به دنیا بگوییم که به هیچ‌وجه از دستاوردهای هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آییم، دانشمندان هسته‌ای خود را در این راه از دست دادیم و برای دفاع از دستاوردهای هسته‌ای لحظه‌ای عقب‌نشینی نمی‌کنیم.

تحریم‌ها را به رسمیت نمی‌شناسیم

وی ادامه داد: به دنیا می‌گوییم که تحریم‌هایی که علیه ما شده است را به رسمیت نمی‌شناسیم و آنها را خلاف قانون می‌دانیم، باید در ادامه مذاکرات این تحریمات بلاشرط لغو شوند و مذاکره کنندگان به صراحت این موارد را اعلام کنند.

نظارت آژانس را می‌پذیریم نه محدودیت را

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حفظ منافع و دستاوردهای هسته‌ای باید تولیدات را به صورت صنعتی گسترش دهیم، گفت: برخی کشورها مانند آرژانتین می‌توانند سانتریفیوژهای تولیدی خود را صادر کنند، ما نیز نظارت آژانس را می‌پذیریم و تحت نظارت آنها به غنی‌سازی روی می‌آوریم و می‌فروشیم، اما محدودیت را نمی‌پذیریم.

وی خاطرنشان کرد: اجازه نمی‌دهیم که به موضوع توسعه هسته‌ای ایران خدشه‌ای وارد شود و این پیامی از سوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ایران است که با قاطعیت اعلام می‌کنیم که سرسوزنی از دستاوردهای هسته‌ای خود کوتاه نمی‌آییم.

زاهدی با تاکید بر اینکه تمام تلاش ما این است تا در خدمت دولت و همگام با آنها باشیم، عنوان کرد: استان کرمان استانی است که افراد خبره‌ای در کشور دارد که مسائل سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را به خوبی می‌شناسند و ان‌شا‌ء‌الله دولت نیز با مشورت گرفتن از این افراد در راستای تدبیر بهینه خود گام بردارد.

نامه مجمع نمایندگان برای ابقای استاندار در راستای حمایت دولت بود

رئیس مجمع نمایندگان استان کرمان در مورد گمانه‌زنی‌های برخی افراد مبنی بر خواستار نمایندگان کرمان برای ابقای استاندار فعلی اظهار داشت: قبل از آن که آقای روحانی رسما ریاست دولت را بر عهده بگیرد در ماه مبارک رمضان به افطاری مجلس دعوت شد، وی در گفت‌وگو با یکی از نمایندگان کرمانی احوال آقای نجار و وضعیت استانداری کرمان را جویا شد که این نماینده اذعان داشت که با وی مشکلی نداریم و آقای روحانی گفت که در این حالت با ابقای وی مخالفت نمی‌کنیم، زیرا از حضور وی راضی هستید.

وی افزود: مجمع نمایندگان استان کرمان به دنبال تعاملات جدی با دولت است که این موضوع را وظیفه شرعی خود می‌دانند از این رو در راستای منویات دولت نامه‌ای را در حمایت از استانداری اسماعیل نجار به دولت ارائه دادیم و تنها هدف مجمع نمایندگان همگام بودن با دولت بود.

توافق مجمع نمایندگان و طیف‌های سیاسی استان برای رزم‌حسینی

زاهدی عنوان کرد: اما پس از مدتی قرار شد تا نمایندگان با هماهنگی طیف‌های مختلف سیاسی استان یک نامزد را به دولت معرفی کند که بر سر علیرضا رزم‌حسینی به توافق رسیدیم.

وی از سوابق بسیجی و سپاهی رزم‌حسینی در دوران دفاع مقدس خبر داد و بیان داشت: در کارنامه این فرد ولایتمداری و دینداری به اثبات رسیده است و دلیل دیگر این است که وی فردی کرمانی است و به مشکلات استان اشراف دارد که با سابقه درخشان فعالیت‌های خلاق اقتصادی در کارنامه‌اش می‌تواند در پیشرفت و توسعه استان کرمان گام بردارد.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فضای استان کرمان نیازمند روی کار آمدن فردی اقتصادی و نوآور است که رزم‌حسینی با فعالیت‌های خصوصی که در زمینه‌ اقتصاد داشته است با سرمایه‌گذاری در استان کرمان می‌تواند این استان را در جهشی مثبت سوق دهد.

وی افزود: یکشنبه آینده قرار است این فرد به دولت معرفی شود و امیدواریم با نظر مثبت دولتمردان مواجه شویم.

انتهای پیام/80028/ش40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول