اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر مجمع نمایندگان مازندران:

سهم بودجه مازندران افزایش یابد

دبیر مجمع نمایندگان مازندران گفت: سهم مازندران در بودجه ملی 2.3 درصد است که باید با توجه به نارسایی‌ها و میزان ورود گردشگر به استان این رقم افزایش یابد.

سهم بودجه مازندران افزایش یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، قاسم احمدی‌لاشکی پیش‌ازظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با رسانه‌ها با تاکید بر افزایش سهم بودجه مازندران در بودجه کشوری، اظهار داشت: برای بودجه 93 مجمع نمانیدگان استان با معاون راهبردی و برنامه‌ریزی رئیس‌جمهور جلسه گذاشتند.

وی به نشست اخیر مجمع نمایندگان مازندران با معاونت برنامه‌ریزی رئیس جمهور برای نخستین‌بار خبر داد و افزود: این نشست درباره بودجه 93 بود.

این مسئول نارسایی‌های راه در مازندران را زیاد و مسئله‌ای قابل بررسی دانست و ادامه داد: رمپ خروجی قطعه آزادراه مرزن‌آباد به چالوس به دلیل غیرکارشناسی بودن منجر به تصادفات منجر به مرگ می‌شود.

احمدی‌لاشکی افزود: برای بسته شدن این مسیر باید اطلاع‌رسانی گسترده صورت گیرد.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با اشاره به اینکه وجود مدیران متخصص و متعهد در دستگاه‌های دولتی ضروری است، تصریح کرد: هر دستگاه اجرایی با مشکل مواجه می‌شود نشانه وجود مدیر ناکارآمد است.

این مسئول به مشکلات مازندران در حوزه آبرسانی اشاره کرد و گفت: برخی از شهرهای مازندران با مشکل کم‌آبی مواجه‌اند که در این باره باید مدیریت جدی صورت گیرد.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران با شنیدن نقطه‌نظرات خبرنگاران، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها بهترین مشاوران ما در حل مشکلات استانی هستند.

وی تعامل، وفاق و همدلی نمایندگان را در گرو فعالیت رسانه‌ها دانست و ادامه داد: نقدها باید برای سازندگی استان باشد.

احمدی‌لاشکی با بیان اینکه از کارهای سلیقه‌ای پرهیز شود، افزود: برخی کارهای حاشیه‌ای سبب شد تا مسائل زیرساختی مازندران نادیده گرفته شود.

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس شورای اسلامی به میزان کشته‌های دریا و جاده‌های مازندران اشاره کرد و گفت: با توجه به میزان کشته‌های دریای مازندران طرحی برای دریا و جنگل آماده و به مجلس ارائه دادیم.

انتهای پیام/86006/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول