اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد تاکید کرد

لزوم اختصاص ردیف بودجه زیارت از سوی دولت به ورزش مشهد

رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد با تشریح توانمندی‌ها و پتانسیل‌های ورزشی این شهرستان خواستار اختصاص ردیف بودجه زیارت از سوی دولت به ورزش مشهد شد.

لزوم اختصاص ردیف بودجه زیارت از سوی دولت به ورزش مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هوشنگ ولی‌پور با بیان اینکه مسلماً با هر تغییر و تحولی، انتظارات جامعه نیز به سمت تغییرات مثبت در همه جوانب سوق پیدا می‌کند، اظهار کرد: ما نیز با توجه به جایگاه خراسان رضوی و شهر مشهد به عنوان دومین شهر بزرگ و پایتخت معنوی کشور که سالانه پذیرای حدود 30 میلیون زائر و به لحاظ جغرافیایی همجوار با کشورهای آسیای میانه و در مسیر ترانزیت مواد مخدر است، انتظار بیشتری از مسئولان ورزشی داریم.

وی با اشاره به توان بالای فنی ورزش خراسان رضوی، افزود: ما با دارا بودن ظرفیت‌های بسیار در بحث داوری، مربیگری و ورزشکاران جزو استان‌های سرآمد هستیم اما به اعتقاد من آن‌گونه که باید به آن توجه نشده و علت این امر می‌تواند پایین بودن سرانه ورزش استان نسبت به دیگر استان‌ها باشد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد ادامه داد: معتقدیم فدراسیون‌های ورزشی کشور نیز از توان فنی و مدیریتی و همچنین مربیان و داوران این استان به درستی استفاده نکرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به توانمندی‌های بالای استان مدعی هستیم حق خراسان رضوی در این موارد ادا نشده است.

ولی‌پور با اشاره به حضور خیل عظیم زائران حرم مطهر رضوی در مقاطع زمانی مختلف در مشهد مقدس، گفت: با این شرایط متاسفانه دستگاه ورزشی شهرستان از ردیف بودجه‌ای زیارت که به تصویب دولت و مجلس رسیده، بی‌بهره است.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مشهد با اشاره به وجود بهترین امکانات حمل و نقل، اسکان و ورزشگاه‌های استاندارد در استان گفت: خراسان رضوی با این امکانات توان برگزاری مسابقات کشوری و بین‌المللی را به بهترین شکل دارد اما این مهم کمتر در استان صورت گرفته است.

انتهای پیام/2202/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول