اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

خیر سلامت شهرستان کبودراهنگ تجلیل شد

در مراسمی از حاج ولی‌الله امیرجانی خیر درمانگاه تخصصی و مرکز دیالیز شهرستان کبودراهنگ تجلیل شد.

خیر سلامت شهرستان کبودراهنگ تجلیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، پیش از ظهر امروز در مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان، فرماندار و امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی از حاج ولی‌الله امیرجانی به عنوان خیر سلامت و احداث کننده درمانگاه تخصصی و مرکز دیالیز شهرستان کبودراهنگ تجلیل شد.

در این مراسم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهار داشت: در شهرستان کبودراهنگ 28 بیمار دیالیزی تنها با 6 دستگاه روزانه دیالیز می‌شوند که جوابگوی نیاز بیماران نیست.

حبیب‌الله موسوی‌بهار افزود: طرح اهدای یارانه به بیماران دیالیزی در دست اقدام است که افراد خیر و متمکن استان می‌توانند با اهدای یارانه خانوار خود در این امر خداپسندانه شرکت کنند.

وی با اشاره به تامین نیازهای بهداشت و درمان شهرستان به خیرین سلامت گفت: مسئولان شهرستان باید برای تشکیل مجمع خیرین سلامت گام‌های مؤثری بردارند تا بیماران در ادامه روند درمان خود دچار مشکل نشوند.

امام جمعه کبودراهنگ نیز در این مراسم با اشاره به اجر و پاداش معنوی خیران سلامت در جامعه اظهار داشت: تا زمانی که ساختمان‌های بهداشتی و درمانی خیرین، ارائه خدمات به بیماران می‌کنند و بیماران را از مرگ نجات می‌دهند، خیرین در ثواب آن شریک هستند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یوسف روحانی افزود: با توجه به نیات واقفان خیراندیش کبودراهنگ در راستای تامین هزینه‌های استفاده از متخصصان برای معالجه بیماران، مسئولان دانشگاه علوم پزشکی همدان باید کمبود پزشک متخصص شهرستان را رفع کنند تا بیماران در مداوای بیماری دچار مشکلات نشوند.

در ادامه این مراسم ولی‌الله امیرجانی خیر سلامت کبودراهنگ نیز در خصوص ساختمان و درمانگاه تخصصی و مرکز دیالیز این شهرستان گفت: تاکنون برای احداث این ساختمان با زیر بنای یک‌هزار و 160 متر مربع در 2 طبقه، مبلغ 6 میلیارد ریال هزینه شده و تا پایان امسال با صرف هزینه یک میلیارد ریال دیگر به بهره‌برداری می‌رسد.

وی همچنین هدف از این کار خداپسندانه را عشق و علاقه به مردم شهرستان دانست و افزود: من تاکنون از بابت اجرای پروژه‌های خیرساز از دولت از بابت بخشودگی مالیات چیزی دریافت نکرده‌ام و تمامی این فعالیت‌ها را برای رضایت پروردگار انجام می‌دهم.

در پایان این مراسم 2 خانواده شهیدان داغی و ساعدی 100 میلیون ریال برای تجهیز مرکز دیالیز کبودراهنگ اهدا کردند.

انتهای پیام/89027/م20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول