اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

استاندار جدید آذربایجان غربی برای رفع مشکلات دیرینه استان تلاش کند

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: استاندار جدید آذربایجان غربی بکوشد تا مشکلات دیرینه که استان آذربایجان غربی با آن‌ها دست و پنجه نرم می‌کند را رفع کند.

استاندار جدید آذربایجان غربی برای رفع مشکلات دیرینه استان تلاش کند

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: استاندار جدید آذربایجان غربی در دوره سازندگی و اصلاحات نیز استاندار بود و باید به نحو مطلوب‌تری نسبت به رفع مشکلات استان تلاش کند.

وی افزود: در گذشته کم کاری استاندار قبلی، مشکلاتی در زمینه عمرانی و کشاورزی ایجاد کرد که استاندار جدید باید بکوشد مشکلاتی را که استاندار قبلی ایجاد کرده رفع کند.

قاضی‌پور تصریح کرد: آذربایجان غربی دارای بخش‌های کشاورزی وسیعی است و انتظار می‌رود استاندار جدید در رفع مشکلات کشاورزی اقدامات قابل قبولی انجام دهد.

وی ابراز داشت: قربانعلی سعادت استاندار جدید آذربایجان غربی باید در جهت پرداخت به موقع حقوق کارمندان و بازنشستگان آموزش و پرورش و سازمان‌های دیگر برنامه مناسب ارائه و اجرا کند.

 قاضی‌پور در خصوص گسترش فضاهای آموزشی، افزود: استاندار جدید باید با گسترش فضاهای دانشگاهی و آموزشی زمینه پیشرفت مردم استان را فراهم سازد و در جهت اجرای برنامه‌های مصوب سفرهای اول، دوم و سوم رئیس جمهور سابق که تاکنون اجرا نشده‌اند همت کند.

وی اظهار داشت: قربانعلی سعادت به عنوان استاندار جدید آذربایجان غربی باید ولایت‌مداری را سر لوحه کارهای خود قرار دهد و تخصص و دانش و سابقه کاری خود را در جهت پیشبرد استان آذربایجان غربی به کار بندد.

انتهای پیام/61007/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول