اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل اعلام کرد

تعامل با نهادهای کلان کشور از اولویت‌های کتابخانه‌های عمومی اردبیل

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل گفت:‌ تعامل با نهادهای کلان کشور جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی این نهادها از اولویت‌های کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل است.

تعامل با نهادهای کلان کشور از اولویت‌های کتابخانه‌های عمومی اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صادق فرهمند صبح امروز در دیدار با مسئولان نمایشگاه کتاب و اسناد وزارت امور خارجه در کتابخانه مرکزی اردبیل اظهار داشت: در صورت همکاری مسئولان اداره اسناد وزارت خارجه و حمایت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مسئولان استان، به زودی تصاویر بخشی از اسناد تاریخی و فرهنگی استان اردبیل از وزارت خارجه به کتابخانه مرکزی اردبیل انتقال داده شده و بخش اسناد این کتابخانه راه‌اندازی خواهد شد.

وی با تقدیر از مشارکت اداره نشر وزارت خارجه در برپایی نمایشگاه کتاب، تعامل با نهادهای کلان کشور جهت بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی این نهادها را از اولویت‌های کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل برشمرد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل یادآور شد: برپایی نمایشگاه‌های مختلف در کتابخانه‌ها و بازدید مردم از آنها علاوه بر آشنایی هر چه بیشتر شهروندان با کتابخانه‌ها و خدمات و فعالیت‌های این مراکز، در ارتقای سطح آگاهی‌های فرهنگی، هنری و تاریخی عمومی نیز تاثیر بسزایی دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این دیدار ناصر زمانی معاون اداره نشر وزارت امور خارجه نیز با اظهار خرسندی از حضور در اردبیل، کتابخانه‌های عمومی را مناسب‌ترین مکان برای برپایی نمایشگاه‌های فرهنگی دانست و بیان داشت: اردبیل به عنوان مرکز ثقل سیاسی کشور در دوران صفویه، می‌تواند مهمترین مرکز اسناد تاریخی این دوران نیز باشد.

اباذر امیرپور مدیر امور بازرگانی و نمایشگاه‌های اداره نشر وزارت امور خارجه نیز طی سخنانی از حضور مجدد این نهاد در نمایشگاه‌های کتاب اردبیل در مناسبت‌های مختلف خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در پایان این دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل با تقدیم لوح سپاس، از مسئولان اداره نشر وزارت امور خارجه به جهت برپایی نمایشگاه کتاب و اسناد در کتابخانه مرکزی اردبیل تقدیر کرد.

انتهای پیام/62007/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول