اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد آذربایجان غربی اعلام کرد

هزینه‌کرد 18 میلیارد ریالی برای تالار مرکزی ارومیه

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: تاکنون برای احداث تالار مرکزی ارومیه 18 میلیارد ریال هزینه صرف شده است.

هزینه‌کرد 18 میلیارد ریالی برای تالار مرکزی ارومیه

حجت‌الاسلام محمد باقر کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: تالار مرکزی ارومیه از عمده پروژه‌های عمرانی در دست احداث از اعتبارات ملی و استانی است.

وی با بیان اینکه این پروژه تاکنون از پیشرفت فیزیکی 86 درصدی برخوردار است، اعلام کرد: تاکنون برای احداث تالار مرکزی ارومیه 18 میلیارد ریال هزینه شده است.

کریمی ادامه داد: برای تکمیل تالار مرکزی ارومیه سه تا چهار میلیارد دیگر مورد نیاز است و در صورت تخصیص اعتبار اتمام می‌یابد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی یادآور شد: تالار مرکزی ارومیه طرح ملی بوده و 12 هزار مترمربع زمین و 18 هزار مترمربع زیربنا دارد.

وی سالن نمایشی، سالن موسیقی، کارگاه‌های مختلف، محل دائمی نمایشگاه، نگارخانه و سیستم اداری را از امکانات در نظر گرفته شده در تالار مرکزی ارومیه عنوان کرد و ادامه داد: بخش‌های مختلف VIP همراه با پارکینگ در این تالار پیش‌بینی شده است.

کریمی تصریح کرد: تالار مرکزی ارومیه از مهم‌ترین پروژه‌های ملی و جزو هشت تالار بزرگ کشور بوده حتی از تالار وحدت بزرگتر بوده که در خیابان درستکار در حال احداث است.

انتهای پیام/61005/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول