اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بانه خبر داد

تأمین سوخت مدارس روستایی بانه

مدیر آموزش و پرورش بانه از تامین سوخت تمامی مدارس و توزیع بخاری‌های تابشی در مدارس روستایی این شهرستان خبر داد.

تأمین سوخت مدارس روستایی بانه

رضا خضری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با تلاش مسئولان و پیگیری فرمانداری و شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی شهرستان بانه در حال حاضر مشکل سوخت مدارس رفع شده است.

وی با اشاره به اینکه سوخت برای فصل پاییز و زمستان تامین شده است، افزود: همچنین سوخت منازل فرهنگیان ساکن روستاهای بیتوته این شهرستان هم تامین و تحویل آنها داده شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه تامین سوخت منازل فرهنگیان و مدارس روستایی ابن شهرستان را اقدامی قابل تقدیر از سوی مسئولان توزیع سوخت در شهرستان بانه دانست و از تلاش و همکاری آنها تقدیر کرد.

خضری حمل سوخت به روستاهای شهرستان بانه که یکی از شهرستان‌های مرزی و صعب‌العبور استان کردستان به شمار می‌آید را حرکتی برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان و فرهنگیان برشمرد.

وی اضافه کرد: در راستای ایجاد شرایط ایمن برای مدارس و جلوگیری از خطرات ناشی از بخاری‌های نفتی و غیراستاندارد، توزیع تعداد 53 دستگاه بخاری تابشی در سطح مدارس روستایی با یک و دو کلاس درس و کانکس نیز آغاز شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بانه در پایان خاطرنشان کرد: این بخاری‌ها برقی بوده و نسبت به انواع کاربراتوری آن از استاندارد بالاتری برخوردارند.

انتهای پیام/79007/ح20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول