اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ابتدای سال جاری تاکنون صورت گرفت

بازرسی 620 نازل عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

مدیر‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد از آزمون و بازرسی از 620 نازل عرضه سوخت مایع در استان خبر داد.

بازرسی 620 نازل عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد

محمد محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در یاسوج، اظهار کرد: این اداره ‌کل با هدف نظارت و کنترل هر چه بهتر نازل‌های سوخت مایع با همکاری آزمایشگاه همکار تأیید صلاحیت شده و شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی این استان از ابتدای سال‌جاری تاکنون 620 مورد نازل‌های سوخت مایع را بر اساس برنامه عملیاتی سال 92 مورد آزمون قرار داده است.

مدیر‌کل استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: نازل‌های آزمون شده در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان بویراحمد با 182، گچساران 122، باشت 42، دنا 44، چرام 34، دهدشت 86، دیشموک 26، لنده 28، لیکک 37 و قلعه رئیسی با 19 مورد در رتبه آخر است.

محمدی عنوان کرد: صحت عملکرد نازل‌های سوخت مایع یکی از وظایف قانونی سازمان ملی استاندارد است و سالانه باید صحت عملکرد این نازل‌ها مورد بررسی قرار گیرد و در این بازرسی‌ها در صورت صحت عملکرد نازل، برچسب انجام آزمون دوره‌ای که قابل مشاهده برای تمام استفاده کنندگان از نازل مورد نظر است بر روی نازل نصب و در صورت عدم صحت عملکرد، تا زمان رفع نقص و انجام آزمون مجدد از فعالیت نازل مورد نظر جلوگیری می‌شود.

مدیرکل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد افزود: این برنامه برای حمایت از حقوق مصرف‌کننده و با توجه به ماده سه قانون اصلاح قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد ایران و کالیبره کردن وسایل سنجش از جمله آزمون نازل‌های سوخت مایع انجام شده است.

محمدی خاطرنشان کرد: مصرف‌کنندگان زمان استفاده از نازل‌ها در جایگاه‌های عرضه سوخت مایع (پمپ بنزین) حتما به گواهی انجام آزمون نازل مورد نظر توجه و در صورت نداشتن این برچسب موارد را از طریق شماره تلفن 1517 به اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد اطلاع دهند.

انتهای پیام/82009/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول