اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای طرح‌های توسعه‌ای آب شرب

25 هزار فردیسی‌ از آب شرب سالم بهره‌مند شدند

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان فردیس گفت: با اجرای طرح‌های توسعه‌ای و عمرانی، آب شرب سالم 25 هزار نفر از مردم این شهرستان تامین شد.

25 هزار فردیسی‌ از آب شرب سالم بهره‌مند شدند

علی برخورداری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلاتی که مردم فردیس را در سال‌های گذشته رنج می‌داد، عدم دسترسی و تامین آب شرب بهداشتی بود و با اجرای طرح‌های عمرانی متعدد بخش مهمی از نیاز مردم برطرف شده است.

وی تصریح کرد: با ارتقای ساختار اداری فردیس و این منطقه به سطح شهرستان، امیدواریم بودجه لازم برای اجرای طرح‌های عمرانی که برای تامین نیاز مردم در دست اجرا داریم نیز تخصیص یافته و این طرح‌ها در مدت زمانی اندک به بهره‌برداری برسد.

مدیرعامل آبفای فردیس در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس مبنی بر اینکه وضعیت نهایی طرح‌های مربوط به تامین آب شهرک‌های این شهرستان به کجا انجامید، گفت: یکی از مهم‌ترین اولویت‌ها تامین آب شرب سالم شهرک‌های فردیس است که برای این منظور چند طرح عمرانی در دست اجرا داریم.

*اتمام پروژه انتقال آب به شهرک‌های کوثر و ابوالفضل (ع) فردیس

برخورداری افزود: در این راستا طرح آبرسانی به شهرک‌های کوثر و همچنین حضرت ابوالفضل (ع) از توابع فردیس هفته گذشته نهایی و این دو شهرک وارد مدار شدند.

وی ادامه داد: برای اجرای این طرح نیاز به چند کیلومتر توسعه شبکه آبرسانی بود که با تامین بودجه انجام گرفت و مردم شهرک‌های کوثر و حضرت ابوالفضل (ع) از این پس از آب شرب سالم برخوردار می‌شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب شهرستان فردیس افزود: این شهرک‌ها در مجموع دارای 25 هزار نفر جمعیت هستند و با تامین آب شرب سالم این شهروندان توانستیم خدمات بیشتری به مردم فردیس ارائه دهیم.

به گفته برخورداری، آب مصرفی شهرک‌های کوثر و ابوالفضل (ع) از طریق حفر 5 حلقه چاه و ورود آب این چاه‌ها به شبکه تامین شده است.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با تامین اعتبارات مالی لازم در آینده نزدیک بتوانیم توسعه طرح‌های آبرسانی را با سرعت بیشتری پیگیری کنیم.

انتهای پیام/2302/ز30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول