اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل آبفای مازندران:

خدمات آبفا بر مبنای تخصص ارائه می‌شود

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران گفت: مجموعه آبفا بر مبنای تخصصی خدمات می‌دهد.

خدمات آبفا بر مبنای تخصص ارائه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، نخستین کارگاه آموزشی آشنایی با نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها به‌منظور زمینه‌سازی برای حضور و مشارکت کارکنان در زمینه بهبود فرآیند و برنامه‌های شرکت با همت دبیرخانه مرکزی نظام پیشنهادهای شرکت آب و فاضلاب مازندران در ساری برگزار شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در این کارگاه با اشاره به اهمیت مشارکت همکاران در بهبود فرآیند جاری گفت: نظام پیشنهادات بهترین روشی است که می‌تواند مشارکت همه همکاران را در فرآیندهای تصمیم‌سازی و تصمیم‌گیری نهادینه کند.

محمدتقی حسین‌زاده با بیان اینکه مجموعه شرکت آب و فاضلاب مهندسی و بر مبنای تخصصی که دارد خدمات ارائه می‌کند، افزود: مجموعه شرکت باید اتاق فکر باشد تا با همفکری و هم‌اندیشی، راهکارهای مناسبی برای ارائه خدمت بهتر را استخراج کند.

وی تصریح کرد: یکی دیگر از راهکارها برای دستیابی به ‌سازمانی دانش‌بنیان، مشارکت فعال کارکنان در تصمیم‌سازی‌های سازمان است.

به گفته حسین‌زاده، با تجربیاتی که به دست آمده سازمان‌ها و شرکت‌هایی که مدیریت کیفیت یکپارچه در آنها اجرا می‌شود، کمیته نظام پیشنهادها نیز به خوبی و به‌سادگی در آنها انجام می‌گیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران اضافه کرد: باید هم‌صدایی داشته و گروهی زندگی و فکر کردن را یاد بگیریم.

مدیر دفتر بهبود بهره‌وری و تحقیقات و مجری نظام پیشنهادهای شرکت آب و فاضلاب مازندران نظام پذیرش و بررسی پیشنهادهای کارکنان را به عنوان یکی از ابزارهای اجرایی مدیریت، نظام همکاری فکری و عملی بین کلیه اعضای یک سازمان با سطوح مختلف مدیریتی عنوان کرد و افزود: زمینه‌سازی برای حضور مشارکت فعال کارکنان با هدف بهره‌گیری از افکار، اندیشه‌ها، ایده‌ها، تجربیات همکاران و نحوه ایجاد محیطی برای همسویی بین مدیریت کارکنان و مشترکان و ارتقای روحیه مشارکت فردی و گروهی و ایجاد پویایی در زمینه بهبود فرآیندها از مهم‌ترین اهداف برگزاری این کارگاه بوده است.

حسن‌علی شفاعی به ماهیت نظام پیشنهادات اشاره کرد و گفت: نظام پیشنهادها تکنیکی است که از طریق آن می‌توان به یافته‌های ذهنی و اندیشه‌ سرمایه‌های انسانی حل مسائل و مشکلات سازمانی و راه‌حل‌های بهینه در راستای فرهنگ تغییر و به‌سازی مستمر اهداف سازمانی دست یافت.

وی تصریح کرد: نظام پذیرش و بررسی پیشنهادها با هدف ارتقای کمی وکیفی خدمات صنعت آب و در نهایت ارتقای بهره‌وری این صنعت تشکیل شد.

مجری نظام پیشنهادات شرکت آب و فاضلاب مازندران به انتقال دانش افراد حاضر در این دوره‌ها به یکدیگر و هدایت و راهبری بهبود مدیریت بین ادارات تاکید کرد.

شفاعی یکی از راه‌های پویایی شرکت کارآمدی و اثربخشی در انجام فعالیت‌های محوله را استفاده درست و مناسب از نظام پیشنهادها عنوان کرد.

وی افزود: بر اساس این  نظام تمام کارکنان عالی‌ترین رده سازمانی تا پایین‌ترین سطح آن می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادات، ابتکارات و نظرات خود را برای رفع نارسایی‌های موجود در روند کاری و بهبود روش‌های انجام کار ارائه دهند.

انتهای پیام/2296/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول