اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس مطرح کرد

افزایش بهره‌وری با توسعه فرهنگ بسیجی در محیط‌‌های صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: ترویج فرهنگ بسیجی در محیط‌های صنعتی سبب ارتقای کارآیی، افزایش بهره‌وری و افزایش وجدان کاری بین کارگران و فعالان صنعتی شده است.

افزایش بهره‌وری با توسعه فرهنگ بسیجی در محیط‌‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی شرکت‌ شهرک‌های صنعتی فارس، علی صداقت‌پور به مناسبت هفته بسیج در جمع بسیجیان در شورای مرکزی پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی این استان اظهار داشت: حضور بسیج در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف، پیشرفت کشور را در این حوزه‌ها نوید می‌دهد و با این حضور مقتدرانه شاهد دستیابی به موفقیت‌های چشمگیری هستیم

وی با بیان اینکه کار و تلاش در فرهنگ و تفکر بسیجی به عنوان یک موضوع مهم حائز اهمیت است گفت: در بخش تولید و صنعت نیازمند اشاعه فرهنگ بسیجی هستیم تا شاهد پویایی، رشد و تحرک بیش از پیش در این حوزه باشیم.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با تاکید بر لزوم راه‌اندازی پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح کارخانجات و واحدهای صنعتی برای گسترش فرهنگ و تفکر ناب بسیجی بیان کرد: در این زمینه اقدامات مناسبی در سطح واحدهای صنعتی شاخص انجام شده که این روند باید تداوم یابد.

وی اضافه کرد: بررسی‌ها نشان داده ترویج فرهنگ بسیجی در محیط‌های صنعتی سبب ارتقای کارآیی، افزایش بهره‌وری و وجدان کاری بین کارگران و فعالان صنعتی شده است.

صداقت‌پور همچنین بر لزوم برگزاری حلقه‌های صالحین بسیج توسط پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی تاکید کرد و ادامه داد: فعالیت حلقه‌های صالحین نقش مهمی در بصیرت‌افزایی بسیجیان دارد.

وی همچنین با اشاره به حضور موثر پایگاه مقاومت بسیج در زمینه امور فرهنگی و نیز ارتقای امنیت در شهرک‌های صنعتی این استان گفت: بسیج در این بخش‌ها به خوبی نقش خود را ایفا کرده است.

در این جلسه برنامه‌ها و فعالیت‌های پایگاه مقاومت بسیج شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در بخش‌های مختلف تشریح شد.

انتهای پیام/2448/ر/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول