اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال

کاله مازندران در خانه مغلوب بهشت هیرکان گرگان شد

سرمربی تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: در هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور کاله مازندران مغلوب بهشت هیرکان تیم صدرنشین این مسابقات شد.

کاله مازندران در خانه مغلوب بهشت هیرکان گرگان شد

علی سارنگ امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس در آمل اظهار داشت: در هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور که شامگاه گذشته برگزار شد مغلوب بهشت هیرکان گرگان تیم صدرنشین این مسابقات شدیم.

وی با اعلام اینکه این دیدار را در سالن سرپوشیده سردار شهید سجودی بابل میزبان بودیم، افزود: این شکست پس از پیروزی هفته نخست، چهارمین شکست متوالی تیم کاله بود.

سارنگ اذعان داشت: در این دیدار تنها با هفت امتیاز اختلاف با نتیجه 88 بر 81 شکست را پذیرفتیم.

وی با اعلام اینکه سه بازیکن تیم را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتیم، تصریح کرد: با توجه به اینکه مسابقات لیگ دسته یک امسال در یک گروه 12 تیمی به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود هنوز جا برای جبران داریم.

به گزارش فارس، کاله مازندران پس از کسب چهارمین شکست پی‌درپی خود هم‌اکنون با یک پیروزی، سه شکست و کسب شش امتیاز در رده 11 جدول جای دارد و تیم مقتدر بهشت هیرکان گرگان دیگر تیم شمالی این مسابقات نیز با پنج پیروزی از پنج دیدار گذشته خود و کسب 10 امتیاز صدر جدول را از آن خود کرده است.

انتهای پیام/86012/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول