اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پول کجور:

کمبود اعتبارات مهم‌ترین مشکل شهر پول کجور است

شهردار پول کجور گفت: مهم‌ترین مشکل شهر پول کجور کمبود اعتبارات است.

کمبود اعتبارات مهم‌ترین مشکل شهر پول کجور است

قربانعلی خزایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: این شهر فاقد ساختمان آتش‌نشانی است و در مواقع سرما آب ماشین‌آلات آتش‌نشانی دچار سرما و یخ زدگی می‌شود.

وی با بیان اینکه در فصل سرما فضایی برای نگهداری ماشین‌آلات آتش‌نشانی نداریم، گفت: به همین دلیل نیازمند ساختمانی هستیم تا این ماشین‌آلات را نگهداری کنیم.

خزایی با اشاره به اینکه با بودجه اندک، نمی‌توان ساختمان شهرداری نوپای پول را احداث کرد، اظهار داشت: نیازمند حمایت و بودجه استان و امور شهرداری‌های استانداری هستیم.

وی یکی از مهم‌ترین معضلات شهر را گل‌آلود بودن معابر شهری در مواقع بارندگی ذکر کرد و ابراز داشت: در مواقع حوادث غیرمترقبه به ویژه آتش‌سوزی به علت غیراستاندارد بودن معابر و گل‌آلود بودن آن، نمی‌توان هیچ دستگاه خدمات‌رسان را به نقاط حادثه‌خیز هدایت کرد.

شهردار پول افزود: با امکانات اندک شهرداری نمی‌توان این معابر را تسطیح کرد و نیاز است اداره راه و شهرسازی دستگاه‌های مربوط خود را در اختیار ما قرار دهد تا بتوانیم این مشکل را حل کنیم.

خزایی کمبود اعتبار و منابع مالی را از مهم‌ترین مشکلات شهر نوپای پول عنوان کرد و گفت: برای انجام هرگونه پروژه عمرانی و زیرساخت‌های توسعه نیازمند منابع مالی هستیم و این امر تنها با کمک و حمایت مسئولان استان و امور شهری و سازمان همیاری استانداری مازندران محقق می‌شود.

وی عقب‌نشینی و توسعه معابر اصلی شهر را منوط به همکاری و کمک همه شهروندان دانست و بیان کرد: تاکنون شهروندان همکاری با ما داشتند و امیدواریم از این به بعد همکاری خود را بیشتر کنند تا به شهری توسعه یافته دست یابیم.

انتهای پیام/86019/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول