اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت بسیج ناحیه دهدشت صورت گرفت

برگزاری همایش بازگشت به «حجاب برتر» در دهدشت

همایش بزرگ بازگشت به حجاب برتر در دهدشت برگزار شد.

برگزاری همایش بازگشت به «حجاب برتر» در دهدشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، عصر امروز با هدف ترویج حجاب برتر همایشی توسط حوزه مقاومت بسیج خواهران حوزه الزهرا(س) در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه دهدشت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار سید خداداد پاکزادمقدم در جمع بسیجیان شرکت کننده در این همایش اظهار داشت: چادر به عنوان حجاب برتر مدافع زنان در جامعه است.

فرمانده سپاه ناحیه دهدشت با تشریح فواید حجاب و عفاف تصریح کرد:حجاب علاوه بر آثار شخصی و فواید شخصیتی،دارای آثار اجتماعی هم است.

پاکزادمقدم در تبیین فواید اجتماعی حجاب ابراز داشت: اگر زنان جامعه باحجاب باشند، هم مردان از نظر طهارت روح و جسم سالم می‌مانند و هم در جامعه، سلامت خانوادگی حفظ خواهد شد.

وی با اشاره به شرایط کاری مردان، وظیفه زنان را مراقبت از بستر خانواده دانست و افزود: اگر هر مادری به درستی از فرزندان خود مراقبت کند ناهنجاری‌های ناشی از بدحجابی در جامعه بروز نخواهد داد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهدشت افزود: رواج بدحجابی و آسیب‌های اجتماعی جوانان به خاطر قصورات مادران است چراکه مرد خانواده همیشه بیرون از خانه سرکار است و کمتر به فرزندان رسیدگی می‌کند.

پاکزادمقدم عدم رعایت حریم محرم و نامحرم در برخی خانواده‌ها را متذکر شد و ابراز داشت: در بعضی خانواده‌ها متأسفانه این حریم رعایت نمی‌شود.

وی با بیان اینکه در یک خانواده متدین فرزندان به خوبی تربیت می‌شوند اذعان داشت: در چنین خانواده‌ای خیال والدین از بابت فرزندان آسوده است.

پاکزادمقدم تصریح کرد: مقوله بد حجابی امروزه در سطح شهر کوچکی مثل دهدشت به یک معضل کاملاً مشهود درآمده است و معضلات این مقوله فقط دامن‌گیر افراد بی‌حجاب نیست بلکه آسیب‌های ناشی از بی‌حجابی و بدحجابی همه جامعه را در بر می‌گیرد.

انتهای پیام/82016/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول