اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله اسلامی:

دولت‌مردان از طرح مسایل ناپخته در مسائل اقتصادی خودداری کنند

امام جمعه شهر تاکستان گفت: ضرورت دارد تا دولت‌مردان ضمن اتخاذ تصمیم‌های جدی‌‌تر از طرح سخنان ناپخته در زمینه‌های اقتصاد خودداری کنند.

دولت‌مردان از طرح مسایل ناپخته در مسائل اقتصادی خودداری کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان آیت‌الله علی اسلامی در خطبه‌های نماز جمعه شهر تاکستان در مصلای نماز جمعه این شهر شهادت امام سجاد (ع) را تسلیت گفت و اظهار داشت: این امام همام در طول دوران حیات با هدایت شیعیان در راستای ارتقای اسلام نقش تعیین کننده‌ای را ایفا کرده است.

امام جمعه شهر تاکستان به برگزاری مذاکرات ژنو اشاره کرد و افزود: ملت ایران همواره اهل مقاومت است و نباید تصور کرد که مذاکرات پایان دهنده تمام مشکلات و موانع است.

اسلامی ابراز داشت: آزمایش و رونمایی از موشک صیاد 2 در ایام مذاکرات ژنو تأثیر بسزایی در روند مذاکرات بر جای گذاشت.

امام جمعه شهر تاکستان با تأکید بر ایستادگی و پافشاری بر اصول و آرمان‌ها ابراز داشت: در دوران‌های گذشته آمریکا‌یی‌ها با طرح قانون کاپیتولاسیون تحقیر مردم ایران را دنبال می‌کردند به طوری‌ که در صورت اشتباه از سوی سربازان آمریکایی دادگاه‌های ایرانی حق بازخواست و توبیخ آنان را نداشتند.

امام جمعه شهر تاکستان با اشاره به مهار گرانی و تورم جامعه تصریح کرد: ضرورت دارد تا دولت‌مردان ضمن اتخاذ تصمیم‌های جدی‌‌تر از طرح سخنان ناپخته در زمینه‌های اقتصاد خودداری کنند.

اسلامی ضمن یادآوری رشادت‌ها و دلاور مردی‌های میرزا کوچک خان جنگلی بر اهتمام بیشتر به گرامیداشت مفاخر جامعه اسلامی تأکید کرد.

انتهای پیام/77005/ت20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول