اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

مسئولان خدمت را فدای بازی‌های جناحی نکنند

امام جمعه آستارا با تأکید بر حفظ وحدت مسئولان، گفت: مسئولان آستارا خدمت به مردم را فدای جناح‌بازی‌ها نکنند.

مسئولان خدمت را فدای بازی‌های جناحی نکنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام کاظم حافظ‌نیا امروز در نماز جمعه این شهر با بیان اینکه انسان وقتی عصبانی می‌شود باید بسیار توجه کند، اظهار کرد: انسان عصبانی کاری می‌کند که کنترل از دستش خارج می شود.

وی عصبانیت زودهنگام را موجب وقوع جنایت و فساد بزرگ دانست و افزود: زمانی که فرد عصبانی کاری را انجام می‌دهد  در هنگام آرامش باورش نمی‌شود مرتکب جنایت یا فساد شده باشد.

امام جمعه آستارا فتنه در جامعه را خطرناک و غیر قابل جبران دانست و تصریح کرد: در فتنه 88  افرادی از روی احساسات  اعمالی انجام دادند و افرادی معلوم‌الحال آمدن آتش را شعله‌ور کردند.

وی صدور بیانیه، سخنرانی و... را موجب شعله‌ور شدن فتنه 88 ذکر کرد و گفت: در فتنه 88 دل رهبر  و مردم را خون کردند و لطمات جبران‌ناپذیری به جامعه و جهان در زمینه اقتصادی و سیاسی و حقوق بشر به کشور و مردم وارد آوردند و این از عدم تقوا و ایمان کامل به خدا است.

حافظ‌نیا خاطرنشان کرد: تایید مقام معظم رهبری درباره رئیس جمهور فصل‌الخطاب است و از تلاش‌های دولت قبلی و فعلی قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اگر مقاومت و تلاش تیم مذاکره کننده قبلی نبود این کار به پیروزی نمی‌رسید، تصریح کرد: به تیم مذاکره کننده قبلی و فعلی خسته نباشید می‌گوییم.

امام جمعه آستارا به روز تاسیس مجلس اشاره کرد و متذکر شد: هفته آینده روز مجلس است و شهادت مدرس را گرامی می‌داریم.

وی با بیان اینکه مردم از اختلاف با یکدیگر دوری کنند، یادآور شد: جناح‌بازی‌ها به مردم صدمه می‌زند و مسئولان نباید مردم را فدای جناح‌بازی‌ کنند.

انتهای پیام/84001/ت20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول