اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اردبیل در مجلس:

استاندار در انتخاب مدیران و فرمانداران فرا‌جناحی عمل کند

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس گفت: استاندار جدید اردبیل در انتخاب مدیران اجرایی و فرمانداران باید فرا‌جناحی و بر اساس شایسته سالاری و توانمندی عمل کند.

استاندار در انتخاب مدیران و فرمانداران فرا‌جناحی عمل کند

کمال‌الدین پیرموذن امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مجمع اولین نشست خود را با استاندار اردبیل در فضایی صمیمی برگزار کرد که نمایندگان استان در این نشست دیدگاه‌ها و نظرات خودشان را در رویکردهای جدید دولت خدمتگزار و استاندار جدید مطرح کردند که در این نشست بر گرفتن اعتبارات ملی بیشتر، جذب سرمایه‌گذاران برای تکمیل پروژه‌های تاثیرگذار و ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید برای رفع مشکل 65 هزار بیکار تاکید شد.

وی خاطرنشان کرد: استاندار اردبیل نیز قول داد تا در جذب سرمایه‌گذاران با اولویت بخش‌های گردشگری، صنایع تبدیلی کشاورزی، رونق صنعتی و پروژه‌های زیربنایی اقدامات جدی و دامنه‌داری را آغاز کند و منطبق بر سیاست دولت یازدهم سعی کنند تا استان اردبیل در مسیر استان‌های توسعه یافته قرار گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان اردبیل یادآور شد: در این جلسه قرار شد در گام اول با وزرای راه و شهرسازی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین حل برخی از مشکلات بهداشتی و درمانی با وزیر بهداشت جلسات و نشست‌هایی برگزار شود تا بتوانیم در یک مکانیزم مثبت و سازنده با همراهی نمایندگان از همین حالا که فرصت جمع‌بندی بودجه 93 در دولت است درخواست‌ها و انتظارات مطرح شده و در بودجه لحاظ شود.

پیرموذن گفت: در کنار دولت مجمع نمایندگان استان مصمم است تا در فرصت استثنایی پیش آمده که همه مقدمات فراهم شده از وزرا و دولتمردان بخواهیم تا سقف اعتبارات عمرانی به ویژه بودجه پروژه‌های زیربنایی استان را افزایش داده و در مسیری حرکت کنیم که کارها بر زمین نمانده و در یک سیستم جامع و کامل بتوانیم اهدافمان را عینیت ببخشیم.

وی در پایان گفت‌وگوی خود با خبرنگار فارس در اردبیل تصریح کرد: ما از استاندار اردبیل قول گرفتیم با درایت و دوراندیشی خود در تغییر مدیریت‌ها فراجناحی و بر مبنای شایسته‌سالاری و پایبندی به شعارهای دولت یازدهم عمل کند و به برخی‌ها از نابسامانی‌ها در این زمینه پایان ببخشد.

انتهای پیام/62005/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول