اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران:

وجود 3 مصدوم در بین بسکتبالیست‌های کاله/ به پیروزی مقابل گرگان خوش‌بین هستم

سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران گفت: هر چند سه مصدوم در بین بسکتبالیست‌های کاله مازندران برای دیدار امروز مقابل بهشت هیرکان وجود دارد اما به پیروزی مقابل گرگانی‌ها خوش‌بین هستم.

وجود 3 مصدوم در بین بسکتبالیست‌های کاله/ به پیروزی مقابل گرگان خوش‌بین هستم

محمدعلی رجایی ظهر امروز قبل دیدار هفته پنجم لیگ دسته یک بسکتبال باشگاه‌های کشور که با رویارویی نماینده مازندران مقابل بهشت هیرکان گرگان همراه است، در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: بازی سخت و حساسی را پیش رو داریم.

وی افزود: با اندکی توجه متوجه می‌شوید که کاله مازندران هر چهار بازی قبلی خود را با بالانشینان جدول لیگ دسته یک انجام داده و تا حدودی بازی‌های سخت خود را انجام داد.

وی یادآور شد: با نگاه به نتایج هفته‌های گذشته درمی‌یابیم که اغلب تیم‌ها حریفان خود را با اختلاف کمی شکست دادند که این مسئله نشان می‌دهد،بیشتر تیم‌ها در یک حد و اندازه هستند.

سرپرست تیم بسکتبال کاله مازندران با اعلام اینکه در بازی گذشته دو مصدوم داشتیم، گفت: برای این بازی سه مصدوم داریم که دو بسکتبالیست ما تا دو هفته آینده به ترکیب تیم باز می‌گردند اما یکی از بازیکنان به دلیل پارگی در پا تا 1.5 ماه آینده نمی‌تواند ما را همراهی کند.

رجایی با اشاره به اینکه کاله مازندران دو سال قهرمان لیگ دسته یک شده و مسئله فقدان تیمداری در لیگ برتر در روحیه و انگیزه بازیکنان تاثیر سوء دارد،گفت: سعی داریم به وسیله راه‌های گوناگون انگیزه لازم را به تیم تزریق کنیم.

وی با اعلام اینکه امروز بسیار برای پیروزی خوش‌بین هستم،اذعان داشت: گرگان از استان بسکتبال‌خیز کشور است و مردم این منطقه خود را یکی از مراکز بسکتبال کشور می‌دانند، بهشت هیرکان نیز با نتایج خوبی در صدر جدول جای دارد ولی ما فیلم بازی‌های گذشته این تیم را به خوبی آنالیز کردیم و برای پیروزی شیرین خانگی به زمین می‌رویم.

انتهای پیام/86012/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول