اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای شهر بوشهر مطرح شد

خرابی آب‌نماهای میادین بوشهر/ نگرانی از وضعیت دیپلمه‌های شهرداری

خرابی آب‌نماهای میادین بوشهر و نگرانی از وضعیت دیپلمه‌های شهرداری از موضوعات مهم مطرح شده در نشست عصر امروز شورای اسلامی شهر بوشهر بود.

خرابی آب‌نماهای میادین بوشهر/ نگرانی از وضعیت دیپلمه‌های شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، نشست شورای شهر بوشهر عصر امروز با حضور شهردار بوشهر برای بررسی مشکلات شهروندان برگزار شد که هر یک از اعضا در نطق پیش از دستورشان مسائلی را مطرح کردند.

خرابی آب‌نماهای میادین بوشهر

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر با اشاره به هوای مناسب بوشهر و افزایش سفرهای گردشگران، اظهار داشت: باید شهرداری برنامه‌ریزی مناسب داشته باشد تا از این اتفاق به اقتصاد شهری کمک شود.

علیرضا آماره با بیان اینکه در پی نصب پروژکتورهایی، روشنایی معابر بوشهر تأمین شده است، افزود: اما 50 میلیون تومان برای نورپردازی میدان قدس در سال قبل هزینه شد که به دلیل نصب پایه‌های روشنایی، این نورپردازی از حیض انتفاع افتاده است، از این رو انتظار می‌رود شهرداری موضوع را پیگیری کند.

رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر بوشهر پیشنهاد کرد: برای شاداب‌سازی شهر، می‌توان تمهیداتی اندیشید تا نورپردازی ساختمان‌های بلندمرتبه در پروانه کار آنها اعمال و اجرایی شود.

آماره همچنین با بیان اینکه 17 آب‌نما در میادین شهر بوشهر ایجاد شده، افزود: تنها آب‌نمای میدان امام فعال شده، اما مابقی آنها سال‌ها خراب باقی مانده که می‌توان با هزینه اندکی، آنها را تعمیر و به زیبایی شهر کمک کرد.

این عضو شورای شهر بوشهر بیان داشت: با توجه به نامه استانداری برای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی شهرداری، برخی کارکنان نگرانی‌هایی دارند و می‌گویند برخی افراد موردنظر، سلیقه‌ای و بدون روال خاصی انتخاب شده‌اند.

وی، خواستار پیگیری شهردار در این خصوص شد تا تبعیضی میان کارمندان شهرداری ایجاد نشود.

نگرانی دیپلمه‌های شهرداری را درک کنیم

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر بوشهر نیز با اشاره به اینکه در تغییر وضعیت نیروهای شهرداری به رسمی، نگهبان و افراد زحمت‌کشی که مدرک دیپلم دارند مورد توجه قرار نمی‌گیرند، تأکید کرد: اگرچه محدودیت قانونی موجب شده تا افرادی از این دست که بعضاً 15 سال سابقه کار در شهرداری دارند نتوانند رسمی شوند، ولی باید تدبیری صورت بگیرد تا نگرانی‌شان مرتفع شود.

ندا عبدالله‌زاده با بیان اینکه وضعیت چنین نیروهایی باید درک شود، افزود: همه چیز دستورات اداری و بخشنامه‌ نیست، بلکه به عنوان مثال شهردار می‌تواند از اضافه‌کاری‌های 160 ساعته در شهرداری کم کند تا به نگهبان و نیروهایی که شانس رسمی شدن ندارند، کمک‌هایی شود.

انتهای پیام/66006/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول