اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی:

بسیج به هیچ گروه و طیف خاصی وابستگی ندارد

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: بسیج به هیچ گروه و طیف خاصی وابستگی ندارد.

بسیج به هیچ گروه و طیف خاصی وابستگی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی عصر امروز در جمع ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدای شهرستان بناب با بیان اینکه طرح و قوانین زیادی در خصوص ایثارگران در مجلس در حال بررسی است، اظهار کرد: اگر به خانواده هر یک از شهدا که عزیزان خود را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند، دنیا را هم بدهیم باز کم داده‌ایم.

وی یادآور شد: امکانات دولت محدود است ولی مسئولان نهایت تلاش خود را برای هموار کردن مسائل و مشکلات ایثارگران و خانواده‌های شهدا انجام می‌دهند و هرقدر در توان داریم، باید در خدمت جانبازان و ایثارگران عزیز باشیم.

نایب رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت هفته بسیج گفت: کل جمعیت ایران بسیجی هستند و کسی که منافع ملی را بر منافع شخصی خود ترجیح دهد، بسیجی است و این فرد در هر مسئولیت و شغلی که باشد، فرق و تفاوت نمی‌کند.

وی تصریح کرد: ولی شخصی که در اداره‌ای و در مجموعه‌ای دنبال منافع خود باشد، بسیجی نیست و سعی و تلاشی که امروز در کشور از ناحیه مسئولان نظام شاهد هستیم، ناشی از روحیه بسیجی است.

باقری بنابی پیروزی دولت سوریه در مقابل قدرت‌های خارجی را در سایه تشکیل بسیح در این کشور دانست و گفت: بسیج به هیچ گروه و طیف خاصی وابستگی ندارد.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط تیم مذاکره کننده ایران خاطر نشان کرد: تیم مذاکره کننده برای حفظ منافع کشور و منافع مردم با اقتدار در مقابل طرف‌های مذاکره کننده ظاهر شدند و توانستند بسیجی‌وار از این امتحان سربلند بیرون آیند.

انتهای پیام/60004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول