اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی ایران:

40 هیئت تجاری به کشورهای مختلف اعزام می‌شوند

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی شش ماه آینده 40 هیئت تجاری را به کشورهای مختلف اعزام می‌کند.

40 هیئت تجاری به کشورهای مختلف اعزام می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، محسن جلال‌پور ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان کرمان اظهار داشت: اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران طی شش ماه آینده 40 هیئت تجاری را به کشورهای مختلف اعزام می‌کند، لذا دست‌اندرکاران این حوزه، همکاری لازم برای حضور در این هیئت‌ها را داشته باشند.

وی با اشاره به حدود 30 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در استان کرمان ابراز داشت: این اقدام با همت تمام مسئولان انجام شده و در این دوره استان کرمان مسیر صحیح را در پیش گرفته است.

جلال‌پور عنوان کرد: فعالیت‌های بزرگی در استان کرمان انجام شده و کارهای بزرگتری نیز در پیش رو داریم که بخش صنعت، معدن و تجارت باید کارهای بزرگی را انجام دهد.

وی بر بهبود فضای کسب و کار و فعالیت بخش خصوصی تاکید کرد و افزود: در رده‌های بالای صنعت و معدن فعالیت‌های خوبی در استان کرمان انجام شده و در صنایع متوسط باید کمبودهای موجود را شناسایی و رفع کنیم.

جلال‌پور همچنین با اشاره به فرصت شش ماهه تعیین شده در توافق ژنو 3‌ گفت: باید از این فرصت برای معرفی هر چه بیشتر توانمندی‌ها و ظرفیت‌های کشور در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

نایب‌رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران گفت: باید از طریق نشان دادن ظرفیت‌های کشور و استفاده از اهرم فشار بخش خصوصی کشورهای اروپایی و آمریکایی بر دولت‌هایشان، توافق بین‌المللی و حذف تحریم‌ها را به دست آوریم.

جلال‌پور تصریح کرد: مسائل امروز کشور ایران بسیار حساس است و امضای تفاهم‌نامه و اتفاقات رخ داده در این شش ماه به کشور ما فرصت می‌دهد، شرایط این توافق را به‌ دست آوریم.

وی ابراز داشت: این توافق می‌تواند شرایط را به نفع کشور ما تغییر دهد و راه آن استفاده از تمام توان و ظرفیت‌های کشور در همه بخش‌ها و نشان دادن واقعیت وجودی کشور است.

جلال‌پور عنوان کرد: 176 روز فرصت داریم واقعیت جامعه، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های ایران را به جهانیان نشان دهیم و تعریفی را که برخی کشورهای دشمن از ایران ارائه کرده‌اند، اصلاح کنیم.

وی خاطر نشان کرد: بخش خصوصی وظیفه دارد تمام توانش را با ایجاد ارتباط بین تجار و معدن‌کاران‌ با تجار و سرمایه‌گذاران کشورهای منتفع در این مذاکرات ‌به کار بندد تا از این طریق در سیستم جهانی مؤثر باشد.

انتهای پیام/80017/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول