اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس:

امروز شیعه درگیر یک جنگ فرهنگی و عقیدتی است

نماینده مردم کهگیلویه در مجلس گفت: امروز شیعه و در راس آن ایران اسلامی درگیر یک جنگ فرهنگی و عقیدتی است و برای پیروزی در این جنگ باید با برنامه و به صورت منظم عمل کنیم.

امروز شیعه درگیر یک جنگ فرهنگی و عقیدتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری عصر امروز در جمع اعضای تشکل پدران آسمانی با اشاره به نقش حساس خانواده شهدا و ایثارگران در تداوم آرمان‌های انقلاب اظهار داشت: جامعه امروز شیعه و در راس آن ایران اسلامی امروز درگیر یک جنگ فرهنگی و عقیدتی است و برای پیروزی در این جنگ باید با برنامه و به صورت منظم عمل کنیم.

نماینده کهگیلویه، بهمئی، چرام و لنده در مجلس اضافه کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی به واسطه روشنگری‌های رهبر معظم انقلاب و پیروی از ولایت فقیه از چالش‌های بزرگ سربلند بیرون آمده است.

وی با اشاره به برخی تلاش‌های دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی تصریح کرد: اگر نبود رهبری روشنگرانه و مدبرانه مقام معظم رهبری و حضور بصیرانه مردم در صحنه، نظام و انقلاب ما در فتنه‌های اخیر از بین می‌رفت ولی دیدیم که با حماسه 9 دی و حضور حماسی مردم نقشه‌های آنان نقش برآب شد.

نماینده ادوار هشتم و نهم مجلس با بیان این‌که فرزندان و خانواده شهدا رسالت بزرگی بر دوش دارند ابراز داشت: همه کسانی که به نوعی با شهدا در ارتباط هستند چه خانواده شهدا و چه همرزمان آنها باید قدر و منزلت خود را بدانند.

این نماینده مجلس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به لزوم پاسداشت مقام و منزلت خانواده شهدا عنوان کرد: ما به عنوان نماینده مردم وظیفه خود میدانیم که در همه حال پیگیر مطالبات خانواده شهدا و ایثارگران باشیم.

بزرگواری در ادامه با مهم خواندن ترویج فرهنگ شهادت در بین اقشار مختلف جامعه خاطرنشان کرد: ایران اسلامی اگر امروز در مقابل دنیای زور و استبداد قد علم کرده به واسطه وجود روحیه شهادت‌طلبی و به برکت خون پاک شهیدان این دیار است.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید فرزندان شهدا به عنوان وارثان انقلاب در جایگاه‌های بالای مدیریتی کشور قرار بگیرند، افزود: بیشتر کسانی که پست‌ها را به دست می‌گیرند میراث‌خواران هستند و وارثان انقلاب کمتر توانسته‌اند به پست‌ها برسند.

انتهای پیام/82008/ط30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول