اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد مرکزی روحانی در چهارمحال و بختیاری خواستار شد

بهره‌گیری از افراد باتجربه و با سوابق کاری ارزنده در پست‌های مدیریتی

رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام روحانی در چهارمحال و بختیاری گفت: به کارگیری نیروهای شایسته و کاردان سبب می‌شود تا مردم به وضوح حرکت دولت در مسیر رشد و توسعه پایدار و همه‌جانبه استان را احساس کنند.

بهره‌گیری از افراد باتجربه و با سوابق کاری ارزنده در پست‌های مدیریتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جلیل صابری عصر امروز در دیدار فعالان ستادهای حجت‌الاسلام حسن روحانی با استاندار جدید این استان، اظهار کرد: فعالان ستاد حجت‌الاسلام روحانی دلسوزان واقعی نظام به شمار می‌روند که بدون هیچ چشم‌داشتی در عرصه انتخابات در ترغیب و تشویق مردم به پای صندوق‌های رأی نقش بسیار مهمی ایفا کردند.

وی ادامه داد: تشکل‌ها و اقشار مختلف فعال در ستادهای حجت‌الاسلام روحانی با همراهی و همدلی خود و همگام با همه مردم در تحقق حماسه سیاسی نقش‎آفرین بودند و امروز با امید به شعار «تدبیر و امید» دولت یازدهم به ایرانی سرافراز و پرافتخار می‎اندیشند.

رئیس ستاد مرکزی حجت‌الاسلام روحانی در چهارمحال و بختیاری با ابراز خرسندی از انتخاب قاسم سلیمانی به عنوان استاندار جدید این استان، تصریح کرد: امید داریم استاندار از تمام داشته‌ها و ظرفیت‌ها برای رشد و توسعه استان بهره بگیرد.

صابری بر ضرورت بهره‌گیری از افراد باتجربه و با سوابق کاری ارزنده در پست‌های مدیریتی استان تأکید کرد و متذکر شد: به کارگیری نیروهای شایسته و کاردان سبب می‌شود تا مردم به وضوح حرکت دولت در مسیر رشد و توسعه پایدار و همه‌جانبه استان را احساس کنند.

وی در پایان یادآور شد: ایجاد فضای همدلی می‌تواند راهگشای برون‌رفت استان از مشکلات باشد.

انتهای پیام/68004/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول