اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نشست مدیران حوزه علمیه و آموزش و پرورش بیان شد

حضور 364 طلبه در کهگیلویه و بویراحمد جهت اقامه نماز در مدارس

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: تعداد 364 طلبه حوزه‌های علمیه استان عهده‌دار اقامه نماز در مدارس هستند.

حضور 364 طلبه در کهگیلویه و بویراحمد جهت اقامه نماز در مدارس

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، ظهر امروز نشست مدیر حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل آموزش و پرورش این استان در راستای هم‌اندیشی برای تعامل و ارتباط بیشتر میان این دو دستگاه فرهنگی برگزار شد.

در این نشست هادی‌ زارع‌پور با اشاره به این که آموزش و پرورش همواره به ارشاد و راهنمایی حوزه‌های علمیه نیاز دارد، تصریح کرد: باید ارتباط این دو نهاد اثرگذار و بزرگ فرهنگی بیش از گذشته باشد.

وی یکی از دغدغه‌های خود در مسئولیت را توجه ویژه به حوزه‌های تربیتی و پرورشی ذکر کرد و گفت: همان‌گونه که مقام معظم رهبری همواره بر این موضوع تأکید داشته‌اند لازم است ارتباط و پیوست فرهنگی میان دستگاه‌ها به خوبی حفظ شود.

این مسئول ارشد فرهنگی در استان کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه می‌توانند در مباحثی همچون برپایی نماز، بیان احکام اسلامی و البته بصیرت‌افزایی در سطح مدارس یار و مددکار آموزش و پرورش باشند.

زارع‌پور یکی از موضوعات مهم در مدارس را موضوع حجاب و عفاف بیان کرد و گفت: حوزه علمیه خواهران بیش از هر دستگاه فرهنگی قادر به تبیین این بحث مهم در سطح مدارس است.

در این نشست حجت‌الاسلام علی جعفری مدیر حوزه علمیه خواهران استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به تعامل بسیار خوب آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه گفت: حضور طلاب خواهر در مدارس دخترانه یک ضرورت است و اگر شرایط جذب آنان در آموزش و پرورش فراهم شود استفاده بهتر از این ظرفیت فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/82009/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول