اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی:

وزیر ورزش از فدراسیون‌های با برنامه حمایت کند

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی گفت: اکنون که شاهد کسب موفقیت‌های خوبی در ورزش‌های گروهی کشور هستیم وزیر ورزش و جوانان باید برای نهادینه شدن و تداوم این امر، برنامه‌ریزی و از فدراسیون‌های با برنامه حمایت کند.

وزیر ورزش از فدراسیون‌های با برنامه حمایت کند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جواد فخار در خصوص انتظارات جامعه ورزش از وزیر جدید عنوان کرد: علمی کردن ورزش در کنار استفاده از افراد با تجربه و توجه به ورزش همگانی در کنار ورزش قهرمانی و ارائه یک برنامه عملی برای تحقق این اهداف، خواسته عموم فعالان ورزش کشور از وزیر جدید است.

وی با تاکید بر لزوم حمایت وزیر جدید از فدراسیون‌های دارای طرح و برنامه اظهار داشت: کشور ما سرشار از جوانان با استعداد است، وزارت ورزش با تخصیص بودجه به فدراسیون‌ها می‌تواند زمینه رشد و پیشرفت این ظرفیت‌ها را فراهم کند.

رئیس هیئت والیبال خراسان رضوی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده توسط تیم‌های ملی والیبال، فوتبال ساحلی، فوتبال و بسکتبال گفت: در گذشته موفقیت‌های کمتری در رشته‌های گروهی داشتیم اما در شرایط کنونی باید برای تداوم و نهادینه کردن این امر، برنامه‌ریزی دقیق‌تری داشته باشیم.

فخار جایگاه ورزش استان را در کشور خوب توصیف کرد و افزود: ورزشکاران استان با توان و غیرت خود افتخارات زیادی را در یک سال گذشته کسب کرده اما با این وجود در حد انتظاراتی که کشور از ورزش استان دارد، نیست.

انتهای پیام/2202/ط/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول