اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

مشکل اصلی پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد نظارت است نه کمبود اعتبارات

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در استان ما و بسیاری جاهای دیگر مشکل پروژه‌های عمرانی و نیمه تمام ماندن آن‌ها تنها اعتبارات و پول نیست بلکه نظارت بر اجرای آن‌ها مهم است.

مشکل اصلی پروژه‌های عمرانی کهگیلویه و بویراحمد نظارت است نه کمبود اعتبارات

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی‌حسن نوروزی ظهر امروز در یازدهمین نشست شورای برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: وقتی می‌گویند سرعت انجام کارها در استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص پروژه‌های عمرانی زیاد نیست حرف درستی است اما امسال باید به برخی شرایط در خصوص دیر ابلاغ شدن بودجه در کشور نیز توجه داشته باشیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در بخش دیگری از اظهارات خود افزود: البته همه این‌ها نمی‌تواند بهانه‌ای برای برخی کم‌کاری‌ها باشد و اکنون از دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود برای گرفتن تخصیص‌ها به خزانه مراجعه کنند که متأسفانه شتاب نکرده‌اند.

نوروزی در ادامه به شاخصه‌های مهم برای سرعت‌بخشی به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام اشاره کرد و گفت: در این خصوص پول و اعتبارات به تنهایی چاره‌ساز کارها نیستند بلکه باید در حوزه مناقصات و نظارت بر کار پیمانکاران قوی‌تر عمل کنیم.

معاون برنامه‌ریزی استاندار کهگیلویه و بویراحمد به پیشرفت فیزیکی 34 درصدی طرح آمایش سرزمین در استان اشاره کرد و گفت: از 29 استان دیگر در این خصوص جلوتر هستیم و تنها استان قزوین این طرح را آماده کرده است.

وی از لزوم تجدید نظر در ضوابط این طرح در سراسر کشور گفت و افزود: با توجه به تغییر و تحولات گسترده در سطوح ملی و بین‌المللی این تغییرات لازم و ضروری است.

انتهای پیام/2571/ل30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول