اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی تاکید کرد

اجرایی شدن توافقنامه‌های تجاری دو جانبه در گرو مذاکرات علمی

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: انجام مذاکرات علمی در اجرایی شدن توافقنامه‌های تجاری دو جانبه تاثیرگذار است.

اجرایی شدن توافقنامه‌های تجاری دو جانبه در گرو مذاکرات علمی

عبادالله اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به روابط تجاری دوجانبه بین آذربایجان غربی و کشورهای خارجی، اظهار داشت: توسعه این روابط بستگی به نحوه مذاکرات اولیه و امضای توافقنامه‌ها دارد.

وی به تجارت جهانی اشاره کرد و گفت: گسترش روابط تجاری چند جانبه در قالب سازمان تجارت جهانی تاثیر زیادی در روابط تجاری و اقتصادی کشورها دارد.

اکبری موافقتنامه‌های تجاری دو جانبه را مهم برشمرد و اذعان داشت: این موافقتنامه‌ها به منظور رسیدن به تجارت موفق به کار برده می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی افزود: استفاده از ابزارهای سیاسی تجارت در رسیدن به اهداف مورد نظر تجاری بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه انتخاب طرف مقابل برای تجارت از مقدمات امضای توافقنامه‌های تجاری است، خاطرنشان کرد: پس از تعیین طرف مقابل مذاکرات به منظور رسیدن به توافق صورت می‌گیرد.

اکبری به تاثیر انجام مذاکرات علمی در اجرایی شدن توافقنامه‌های تجاری دو جانبه اشاره کرد و اذعان داشت: اگر مذاکرات به درستی و با اصول انجام شود، گسترش تجارت بلامانع است.

انتهای پیام/61010/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول