اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در یادواره شهدای منطقه نجف‌آباد بیجار مطرح ‌شد

فعالیت چته‌های ضدانقلاب ‌با پشتوانه‌ آمریکا در روستا‌‌ی ‌قشلاق نوروز‌ بیجار‌

همزمان با گرامیداشت هفته بسیج یادواره شهدای منطقه نجف‌آباد بیجار در روستای قشلاق نوروز برگزار شد.

فعالیت چته‌های ضدانقلاب ‌با پشتوانه‌ آمریکا در روستا‌‌ی ‌قشلاق نوروز‌ بیجار‌

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، این یادواره بعدازظهر امروز همزمان با گرامیداشت هفته بسیج در روستای قشلاق نوروز با حضور امامان جمعه اهل تشیع و تسنن، فرماندار و فرمانده سپاه و جمعی از مسئولین و مردم در مسجد حضرت محمد این روستا برگزار شد.

فرماندار بیجار در این یادواره ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر شهدا را موجب تثبیت استقرار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: افتخارات و امنیت امروز کشور مرهون خون پاک شهدا است.

حمدالله کریمی بیان کرد: مردم ایران اسلامی اکنون در سایه خو گرفتن با شهادت و نهادینه‌شدن فرهنگ شهادت از هیچ تهدیدی نهراسیده و در مقابله با آن ایثارگری خواهند کرد.

فرماندار بیجار بر تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا تأکید و خاطرنشان کرد: برگزاری چنین یادواره‌هایی موجب ترویج فرهنگ شهادت در جامعه خصوصاً میان جوانان خواهد شد.

وی بر پاسداری از آرمان‌ها و اهداف شهدا تأکید کرد و کابرد منش و راه و روش شهدا و اهداف آنها را امری برای پیشرفت روزافزون و اقتدار نظام اسلامیمان عنوان کرد.

در ادامه این مراسم صمد قاسمی از رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی خصوصاً پنج شهید روستای قشلاق نوروز، بر ادامه راه شهدای انقلاب تأکید و بیان کرد: شهدا مردان مردی بودند که در دو جبهه درونی و بیرونی در مصاف با دشمنان نبرد کردند.

وی افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) دشمنان از جمله آمریکا همواره به انقلاب ما چشم داشته و در صدد براندازی آن بوده‌اند که به برکت خون شهدا و رهبری پیامبرگونه امام(ره) انقلاب ایران تثبیت شد.

قاسمی با بیان اینکه چته‌های ضدانقلاب نیز با پشتوانه استکبار و آمریکا در روستاهای کشور از جمله روستای قشلاق نوروز در بیجار برای ناامن جلوه‌ دادن ایران اسلامی به میدان آمدند اما با غیرتمندی مردم روستاها همچون نبی‌الله کریمی و شهید صفی‌یاری رشادت‌های آنان ناکام ماندند.

وی یادآور شد: در پنجم شهریور سال 61 چته‌های ضدانقلاب در قالب دو گروه 17 نفره دیوانه‌وار روستای قشلاق نوروز و دیگر روستاهای بیجار را مورد حمله قرار دادند و بسیاری از مردم را به شهادت رساندند.

این رزمنده بیان کرد: تلاش ضدانقلاب برای سرکوبی نظام و دور دکردن مردم از ارزش‌های نظام اسلامی با رشادت مردم و شهیدان و رزمندگان تا‌کنون ناکام مانده و خواهد ماند.

در پایان این مراسم با حضور در مزار شهدای گرانقدر روستای قشلاق نوروز با آرمان‌های آن بزرگ‌مردان والامقام تجدید میثاق کردند.

انتها پیام/79015/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول