اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان:

مدال‌آوری در تورنمنت فرانسه تأثیر مثبتی بر آینده کشتی اصفهان دارد

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان گفت: مدال‌آوری احتمالی تیم کشتی آزاد اصفهان در تورنمنت فرانسه تاثیر مثبتی بر آینده کشتی این استان خواهد داشت.

مدال‌آوری در تورنمنت فرانسه تأثیر مثبتی بر آینده کشتی اصفهان دارد

سید علیرضا میرواحدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: تیم کشتی آزاد فردا برای حضور در تورنمنت کشتی فرانسه راهی این کشور می‌شود.

وی ادامه داد: تمام اعضای تیم اعزامی را کشتی‌گیران بومی اصفهان تشکیل می‌دهند و سرمربی و مربی تیم نیز بومی هستند، ضمن اینکه داور بین‌المللی کشتی اصفهان این تیم را همراهی می‌کند.

سرپرست هیئت کشتی استان اصفهان با بیان اینکه در یکسال گذشته کشتی اصفهان را قانون‌مدار کردیم، تصریح کرد: تاکید زیادی بر استفاده از نیروهای بومی داریم زیرا نباید بودجه اصفهان صرف کشتی‌گیران سایر شهرها شود و سهمی به ورزشکاران خودمان نرسد.

وی ادامه داد: برخی از مربیان برای نتیجه‌گیری به استفاده از کشتی‌گیران غیربومی تمایل دارند اما نباید این کار صورت بگیرد زیرا کشتی اصفهان از کشتی سایر استان‌های مدعی دست کمی ندارد.

میرواحدی با اشاره به برگزاری مسابقات اوپن کشتی فرنگی گفت: مدال‌آوری کشتی‌گیر اصفهانی و کسب عنوان چهارمی این مسابقات ثابت کرد که می‌توانیم در سال‌های آینده از نهال‌های فعلی که کاشته‌ایم و آبیاری می‌شوند، بهره‌برداری کنیم.

انتهای پیام/63006/ز10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول