اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار رجبی:

ورزش سند فرهنگی پیشرو است/پهلوانی ریشه در فرهنگ ایران دارد

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ورزش را عامل انتقال فرهنگ در جوامع دانست و گفت: این مقوله به عنوان یک سند فرهنگی پیشرو در اختیار جوانان ورزشکار قرار دارد.

ورزش سند فرهنگی پیشرو است/پهلوانی ریشه در فرهنگ ایران دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج سردار محمدحسین رجبی عصر امروز در آیین افتتاحیه جام طریق‌القدس گرامیداشت یاد و خاطره شهدای پیشمرگان مسلمان کرد اظهار کرد: ورزش امروزه در جهان به عنوان یک صنعت مفید برای کشورها در دنیا شناخته می‌شود.

وی افزود: ورزش برای کشور ما که در همه عرصه‌ها حرف‌های زیادی برای گفتن دارد از اهمیت بسزایی برخوردار است و به عنوان یک ابزار برای همه فرصت‌ها و بیان حقایق در جهان است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ورزش را عامل انتقال فرهنگ در جوامع دانست و گفت: این مقوله به عنوان یک سند فرهنگی پیشرو در اختیار جوانان ورزشکار قرار دارد.

سردار رجبی با یادآوری وجود روحیه پهلوانی در میان ورزشکاران ایرانی این مسئله را عامل انتقال فرهنگ صحیح نظام ارزیابی کرد و گفت: ورزشکاران ایرانی به عنوان سفیران فرهنگی کشور در جهان شناخته می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه در بسیاری از کشورهای جهان وضعیت به اینگونه نیست تصریح کرد: باید این فرهنگ و روحیه پهلوانی را مبنای امورات قرار دهیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با تأکید بر اینکه باید رویکرد بسیجی داشته باشیم افزود: این رویکرد از اهمیت و تأثیر ویژه‌ای در استان کردستان برخوردار است.

سردار رجبی با بیان اینکه ورزش در کشور ما مبنای قهرمانی و پهلوانی دارد، گفت: ورزش باستانی از چنان عمقی در میان جوانان برخوردار است که به تمام ورزشکاران روحیه معنوی می‌دهد.

وی با اشاره به وجود تعداد زیاد ورزشکاران موفق در طول دوران حیات کشور اظهار کرد: اینها کسانی بوده‌اند که با بهره‌مندی از روحیه پهلوانی به درجات بالا رسیده‌اند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با ابراز خشنودی از وجود این الگوها از آمادگی سازمان تربیت بدنی بسیج به منظور استعدادیابی و برگزاری باشکوه مسابقات ورزشی خبر داد.

سردار رجبی در پایان ابراز امیدواری کرد با اتخاذ تدابیر لازم زمینه بهره‌مندی جامعه از روحیه بسیجی در تمام ابعاد از جمله ورزش فراهم شود.

انتهای پیام/79012/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول