اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز:

بسیجیان در تمام عرصه‌های انقلاب الگو و پیشگام هستند

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز گفت: بسیجیان در تمام عرصه‌های انقلاب الگو و پیشگام هستند.

بسیجیان در تمام عرصه‌های انقلاب الگو و پیشگام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، بهرام حسینی‌مطلق ظهر امروز در جمع شماری از بسیجیان شهرستان فردیس، اظهار داشت: بسیج و بسیجی دارای تفکرات نابی است که باید این تفکرات به نسل امروز انتقال داده شود.

وی ادامه داد: بسیج در تمام برهه‌های مختلف توانسته الگو و پیشگام باشد و دارای کارنامه درخشانی باشد.

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز خاطرنشان کرد: حفظ‌ آرمان‌های انقلاب و دستاوردهای آن نیز یکی از مهم‌ترین افتخارات بسیجیان است.

این مسئول با بیان اینکه امروز باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنیم که نوجوانان و جوانان بیش از گذشته با فرهنگ و تفکر بسیجی آشنا شوند، تأکید کرد: بسیجیان در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز با حضور پرشور و حماسی خود در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند که ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

حسینی‌مطلق با تشریح گوشه‌ای از خدمات ارزشمند بسیج در عرصه‌های مختلف انقلاب از جمله علمی و فناوری و عرصه سازندگی، افزود: حضور و ارائه خدمات بسیج در عرصه‌های اقتصاد مقاومتی، بحران‌های طبیعی و حوادث و ورزش نیز از مهمترین خدمات ارزشمند بسیج است.

وی افزود: بسجسیان در دوران هشت سال دفاع مقدس کارنامه درخشانی دارند و پس از این دوره نیز در عرصه‌های مختلف از جمله عرصه سازندگی پیشگام بوده‌اند.

حسینی‌مطلق در پایان با اشاره به دستاوردهای توافقنامه ژنو، گفت: این توافقنامه نباید سبب شود که ما از توطئه و دسایس دشمنان غافل شویم.

انتهای پیام/2302/ذ20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول