اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

شهدا با بصیرت مسیر لقاء‌الله را طی کردند

امام جمعه شهرستان خلخال گفت: شهدا با بصیرت و آگاهی مسیر لقا‌ءالله را طی کرده و موجب سرافرازی ایران اسلامی شدند.

شهدا با بصیرت مسیر لقاء‌الله را طی کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری صبح امروز در مراسم یادواره شهدای سه ماهه دوم و سه ماهه سوم شهر خلخال و گرامیداشت یاد و خاطره پنج شهید فرهنگی خلخال اظهار داشت: در کتاب آسمانی قرآن و احادیث نبوی به مقام شهید و شهادت بارها اشاره شده و این نشان از عظمت و مقام شامخ شهید و شهادت است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا افزود: با تلاش همین شهدا ندای انقلاب اسلامی ایران در جهان طنین‌انداز شده و دشمنان از همین رشادت شهدا ترس داشتند و دارند.

امام جمعه شهرستان خلخال از اقشار مختلف جامعه خواست تا با الگو‌گیری از اخلاص شهدا در زندگی خود راه و سلوک شهدا را ادامه دهند.

رشتبری همچنین با گرامیداشت یاد پنج شهید فرهنگی شهر خلخال نیز تصریح کرد: شهدای فرهنگی همچون سایر شهدا با لبیک به فرمان پیر فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) در جبهه‌ها حضور یافته و با رشادت به دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی پرداختند و اکنون با افتخار نام و یاد آنها بر زبان‌ها جاری‌ است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود گفت: شهدا با بصیرت مسیر حرکت خود به سوی لقا‌الله را طی کرده و اکنون ما نیز باید با بصیرت قدم در راه شهدا بگذاریم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، پخش کلیپ شهدا و مداحی از برنامه‌های این یادواره شهدا بود.

انتهای پیام/62008/ط20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول