اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه دوران دفاع مقدس:

اطاعت محض از ولایت سخن اول شهدا بود

فرمانده سپاه دوران دفاع مقدس گفت: ولایت‌پذیری محض و بی‌چون و چرا سخن اول شهدا بود.

اطاعت محض از ولایت سخن اول شهدا بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خلیل‌آباد، مهدی رجب‌زاده ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای بخش کندر که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و بسیجیان پایگاه‌های منطقه و با شرکت ائمه جمعه خلیل‌آباد و بردسکن، فرماندار شهرستان خلیل‌آباد و رؤسای ادارات و نهادها در هیئت ابوالفضلی شهر کندر برگزار شد، اظهار کرد: یاد شهدا، درس چگونه زیستن و اطاعت محض از ولایت را به ما یاد می‌دهد.

وی افزود: تفکر بسیجی امروز دنیا را متحیر کرده زیرا نام مبارک بسیج با اسلام عجین شده و گره خورده است.

رجب‌زاده با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس از 14 کشور اسیر داشتیم، گفت: در دوران دفاع مقدس، یک طرف ایران بود اما چند کشور در مقابل ما صف کشیده بودند.

وی با برشمردن زندگی امام حسین (ع) و یاران با وفای ایشان، ایام به اسارت بردن عقیله بنی‌هاشم زینب کبری (س) را یادآور شد و اظهار کرد: از صدر اسلام تاکنون دشمن وجود داشته است و در ادامه هم تحرکات دشمن را خواهیم داشت، بنابراین در هر زمان و مکان باید هوشیار باشیم.

فرمانده سپاه دوران دفاع مقدس وهابیت را دشمن اسلام و ائمه (ع) دانست و افزود: اکنون نیز وهابیون از خدا بی‌خبر جنایت‌های بی‌شماری را انجام می‌دهند.

وی توطئه دشمنان را  که در حال حاضر بعد از اقدامات اقتصادی برای دشمن سودی نداشت؛ مورد اشاره قرار داد و گفت: دشمنان ایران برای ضربه زدن، جوانان ما را مورد هجمه خود قرار داده‌اند.

یادگار دوران دفاع مقدس به بحث انرژی هسته‌ای اشاره کرد و افزود: امروز دشمنان ایران، خیمه و عمود انقلاب را هدف قرار دادند بنابراین باید به هوش باشیم.

وی با گرامیداشت هفته بسیج، بسیج را یک روش دانست و گفت: مطیع امر ولایت بودن منجر به تقویت نظام شده و اگر امروز در دنیا قد علم می‌کنیم به برکت خون شهدا، امام شهدا و رهبری معظم انقلاب اسلامی است.

فرمانده سپاه دوران دفاع مقدس صلابت رهبری را مورد اشاره قرار داد و با برشمردن توان نظامی و انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای، یاد شهدا را گرامی داشت و گفت: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و آن حق، دفاع از ارزش‌ها، تبعیت از رهبری و ادامه راه شهدا با حفظ وحدت و ترویج فرهنگ بسیجی و تبری و تولی جستن است.

در ادامه این مراسم نیز حجت‌السلام اباصلت غفاری امام جمعه خلیل‌آباد با اشاره به گرامیداشت هفته بسیج، اظهار کرد: برگزاری یادواره شهدا باید زنگ بیداری برای ما باشد.

وی گفت: بسیج یک تشکل مردمی است که بی ریا و با صداقت در انجام مأموریت محوله تلاش می‌کند.

انتهای پیام/2202/ز40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول