اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پست بانک ایران:

خدمات‌رسانی به روستائیان از محوریترین برنامه‌های پست بانک است

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه خدمت‌رسانی به روستائیان از محوریترین برنامه‌های پست بانک است، از ایجاد شعبه در روستاهای با 300 خانوار جمعیت خبر داد.

خدمات‌رسانی به روستائیان از محوریترین برنامه‌های پست بانک است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حسین‌علی ضیایی در دیدار با آیت‌الله علوی گرگانی که پیش از ظهر امروز در دفتر وی برگزار شد، با اشاره به حساسیت‌های موجود در عرصه بانکداری اظهار داشت: برای اینکه بتوانیم این مسیر حساس را به سلامت طی کنیم نیازمند بهره‌گیری از نظرات و رهنمودهای مراجع عظام تقلید و علما و نخبگان حوزه‌های علمیه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه مدیران پست بانک کشور آمادگی کامل برای شنیدن رهنمود‌های مراجع عظام تقلید را دارند به تشریح فعالیت‌های پست بانک پرداخت و ابراز داشت: یکی از اقدامات پست بانک ایران رساندن یارانه بیش از یک‌هزار و 600 نفر از خانواده‌های روستایی به دست صاحبان آن است که اگر این کار انجام نمی‌شد این خانواده‌ها باید هزینه‌های زیادی را متقبل می‌شدند تا یارانه‌های خود را از حساب‌هایشان برداشت کنند.

مدیرعامل پست بانک ایران با اشاره به اینکه باید با برنامه‌ریزی دقیق و حساب‌ شده مشکلات مردم در عرصه‌های اقتصادی را برطرف کنیم، بیان داشت: برای آسایش هموطنان در اقصی نقاط کشور در هر روستایی که جمعیت آن بیش از 300 خانواده است یک شعبه پست بانک ایجاد کرده‌ایم و یکی از محوریترین برنامه‌های آتی ما ایجاد 6 هزار شعبه پست بانک در کشور است.

انتهای پیام/78009/ح20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول